נפגעים מדליפת כלור בבריכת נכים בר"ג
בשעות הבוקר של יום ו' התקבלה קריאה על שריפה בבריכת נכים ברח' רוקח בר"ג.
נט"ן ר"ג (דן 15) בראשותו של הפאראמדיק אייל דור שהגיע למקום דיווח על כ-10 נפגעים המדווחים על תחושת שריפה/צריבה כתוצאה מדליפת כלור, ובקיש סיוע נוסף.
למקום יצאו כוחות נוספים (אט"ן ב"ב ומס' אמבולנסים נוספים) שהעבירו כ-12 נכים במצב קל שנפגעו משאיפת אדי כלור לבתי החולים.
|
|