| נשלח ב-24/10/2004 16:23 |
|
| |
התהפכות רכב בנגבה / בן אליעזר ר"ג
בשעות הצהרים של יום שישי, התקבלה קריאה על רכב שהתהפך בצומת הרחובות דרך נגבה / אריה בן אליעזר בר"ג.
כונני 'הצלה'- מד"א אלעזר קליין וגואל כהן שהגיעו למקום, מיהרו להציץ לתוך הרכב 4X4 ההפוך, ונדהמו לגלותו ריק מנוסעים.
בעודם מבצעים סקירת זירה מהירה, שמעו לפתע קול: "אני בסדר", וגילו את בעלת הרכב העומדת בסמוך, שיצאה בכוחות עצמה מהרכב, ללא פגע.
התברר, כי הג'יפ התהפך כתוצאה מהתנגשות ברכב חונה.
נט"ן ר"ג שהגיע למקום, פינה את הנהגת לבדיקות בביה"ח "שיבא" שבתל-השומר.
|
|
|
|
| נשלח ב-25/10/2004 15:53 |
|
| |
סליחה! סליחה! סליחה!
אירעה טעות בדיווח אודות האירוע הנ"ל.
להלן נוסח הודעה שקבלתי היום:
"התאונה של דרך נגבה / בן אליעזר בר"ג, היתה ברח' ההגנה 4, וזה לא היה רכב 4 על 4.
הנט"ן בוטל על ידינו ולא הגיע למקום, רק חכינו לאמבולנס שיצא מת"א.
הוא לא התהפך מרכב חונה רק מרכב שעמד ברמזור.
מי שעוד היה באירוע, זה - מוטי עמאר, נתי רוזנברג, וישראל פישר הגדול מכולם".
סוף ציטוט.
לסיכום: מדובר ברכב מסוג אופל שפנה שמאלה לרחוב ההגנה, פגע ברכב שעמד ברמזור והתהפך.
כאמור, מהמקום פונתה נהגת הרכב הפוגע ע"י אמבולנס רגיל לביה"ח.
אז התנצלותנו על הדיווח המוטעה שיצא בשוגג תחת ידינו, וסליחה מכונני מד"א-'הצלה' שלא קבלו מיד את כבודם הראוי להם, על מסירותם הרבה ביציאתם לאירוע בשעה כה לוחצת של ערב שבת.
|
|
|
|
|
|