בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"בני ברקים, נמסר על אירוע ירי..."

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/10/2004 17:30 לינק ישיר 
"בני ברקים, נמסר על אירוע ירי..."


זה היה ביום חמישי בשעה 13.10.

קולו של אפי (קצמ"ש משמרת בוקר במוקד דן) נשמע במערכת הקשר 'הצלה'-דן: "בני ברקים, נמסר על אירוע ירי בביה"ס ברח' קהילות יעקב 65. נא התקרבו בזהירות לזירה!".

הוא חזר על זה פעם נוספת, כשבינתיים הוא גם שולח הודעה בביפרים.

לא עוברות שניות ספורות, ו-3 כוננים (ליאור קורח, אשר שלומוביץ וצבי רודיך) 'סגרו' מקום.

התברר, כי מדובר בכבן 35 טכנאי מזגנים שנכנס לביה"ס, משלא שעה לקריאות המאבטח להזדהות, ירה לעברו מס' קליעים.

בדיקה מהירה העלתה את הממצאים הללו: 2 פצעי כניסה בחזה ימין, ופצעים נוספים בזרוע ימין ובצוואר ימין, דימום מאסיבי מהזרוע, האף והאוזניים, אולם דופק מרכזי עדיין נמוש היטב.

הכוננים ומתנדבים נוספים (שלום הורן, משה נויגרשל) שהגיעו למקום, החלו בהנשמות, ביצוע סאקשן ופתיחת וריד.

רופא מבית אבות "משכנות ותיקים" הסמוך, ניסה לבצע אינטובציה, אולם ללא הצלחה.

אמבולנס מד"א (עם הנהג יאיר ובת שירות) מגיע למקום, ומשתלב בפעולות ההחייאה.

צוות אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים הנפלאים עידו גרובר ואלעד טל, שהגיע למקום, לקח פיקוד - - -

עידו 'צונח' עם ציוד אינטובציה ליד ראשו של הפצוע. נסיון אחד, ו... ב"ה הטובוס (צינור תוך-קני) בפנים.האזנה מאששת את הקביעה הזו.

צבי רודיך ממשיך בהנשמות.

שלום הורן מחבר מוניטור.

יאיר מנפח בלונית טובוס.

אלעד מגיש קיבוע לטובוס, קפנומטר, ומסנן ויראלי.

אושי שלומוביץ מכין סט עירוי נוסף.

ליאור קורח מביא קרש גב וצווארון.

משה נויגרשל עוזר במיון וסידור הציוד.

עידו פותח וריד נוסף, ו... מתחילים בפינוי.

עידו: "אושי ורודיך", הוא קורא, "אתם מצטרפים אלי לנסיעה באט"ן". (להזכירכם, מדובר באט"ן, ולא היו להם משתלמים/מתנדבים).

בדרך לביה"ח:
אלעד נותן דיווח ישירות לבית החולים ולאחמ"כ למוקד: "דן 18" – "שומע" – "אנו מתחילים בפינוי של כבן 40 עם יריות בחזה, מונשם, לא יציב. מסרנו דיווח למיון. אנו מתעכבים בפינוי כיון שהקהל במקום מקשה על היציאה" – "קבלתי".

(זה אכן היה דבר מכוער ביותר – ההתקהלות הגדולה שנוצרה במקום עקב שעת סיום הלימודים בכל בתי הספר ותלמודי התורה, הפריעה מאד במהלך הפינוי, וניתן לומר שגם פגעה בנפשם העדינה של הילדים שנחשפו למחזות בלתי נעימים. לאנשי החינוך יש מה לעשות בשטח זה גם במקרים שגרתיים).

אפי הקצמ"ש עולה שוב לקשר: "הצלה, תודה לכם!".

עידו עושה 'נידל' (ניקוז חזה) ומחליף עירויים, כשכל העת עיניו מתרוצצות על צגי המוניטור והסיטורציה, צבי מנשים, ואושי חובש פצעים פתוחים ומשלים קיבועים.

בחדר הטראומה בתה"ש המתינה סוללת רופאים, שמיהרו לנסות לייצב את מצבו ולהכניסו לחדר ניתוח. אולם למרבה הצער, לאחר זמן קצר נקבע מותו על שולחן הניתוחים.

~~~~~~~~~~

אירוע טראגי קשה.

בשורות טובות וסוף שבוע שקט ונעים!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2004 20:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בעת שחזור האירוע, שנערך באותו ערב.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2004 20:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ


"היה איזשהו עימות ביניהם?"...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2004 20:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ


"אז מה ראית בדיוק?"...
חוקרי המשטרה מתשאלים עדי ראייה.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2004 20:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ההתקהלות במקום, שכאמור לא הוסיפה כבוד, וודאי שלא הועילה...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2004 20:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בלשי משטרה בזירת הארוע.

משמאל, נראה פקד אהוד הרשקוביץ מראשי יחידת זק"א מחוז ת"א.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 30/10/2004 20:45:52



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "בני ברקים, נמסר על אירוע ירי..."
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext