החייאה מוצלחת ברמת גן
בשעות אחה"צ של יום חמישי התקבל דיווח על מחוסרת הכרה ברח' בית שמאי בר"ג.
לא עוברת דקה ושני מתנדבי 'הצלה'-מד"א כבר במקום – אשר שלומוביץ והחובש הבכיר מרדכי עמאר מפקד יחידת האופנועים.
בעודם מחברים את הלייפ-פאק, הבינו מבני המשפחה כי מדובר באספירציה.
צג הלייפ-פאק מראה: אסיסטולה.
במקביל לדיווח לאחור למוקד דן (לאוזנו של המוקדן הבלתי נלאה אדיר נוימן), החלו בהחייאה מלאה.
זמן קצר עובר וצוות אמבולנס רגיל בראשותו של הפאראמדיק שי פנחס נכנס ומשתלב במאמצי ההחייאה.
אט"ן ב"ב עם הפאראמדיק יואב גטר וגיא הררי מגיע למקום, ולאחר סבב אחד של תרופות, חזר דופק ב"ה.
סוף דבר: הגב' פונתה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר במצב יציב.
~~~~~~~~~~
תודה לכם צוותים, או בעצם צוות אחד נפלא!
|
|