http://www.mda-dan.co.il/ יש שם אשכול שלם של תמונות שלנו מערב הגיבוש. ועוד דברים יפים וטובים. למשל תמונה של הטרקטורון:
צודק. למחוק. תודה.
ברכות על הגילוי. להזכירך, יש קישור לאתר בלינק הראשון בעמוד, שאף 'מעוגן' לצורך זה. בהוקרה ובהערכה...
2 על 1.