| נשלח ב-3/11/2004 16:29 |
|
| |
תודה מנחם! עבודה יפה!
ולמי שביקש הסבר, מה מחפשת ה'סובארו' בשרשרת תמונות הג'יפ, לידיעתכם, זהו רכבו של המתנדב היקר שרוליק הרשטיק.
כמו"כ, בתמונה האחרונה, ניתן להבחין בדמותו של ידידנו ומיודעינו עוזי ברק (במרכז התמונה עם הקסדה ביד).
|
|
|
|
| נשלח ב-3/11/2004 16:08 |
|
| |
יפה וראוי לשבח!
הופ, לא התכוונתי לנהג (למרות שיפה מצידו שאף אחד לא נפגע), אלא לך "מנחם 410", על התמונות הנהדרות, הזויות היפות, והצילומים המרהיבים.
תודה גם לישראל הרשטיק החביב על חלקו בנושא...
תמשיך לבשר לנו בשורות טובות!
|
|
|
|
| נשלח ב-2/11/2004 12:31 |
|
| |
הבוקר בערך ב10:45.
לא הוציאו ביפר?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/11/2004 12:24 |
|
| |
מתי זה היה?
|
|
|
|
|