בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ליבאוויטש רבי היינט ביי א ברית!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2004 18:11 לינק ישיר 
ליבאוויטש רבי היינט ביי א ברית!!!

התמהוניים שנסים להשתלט על כל חלקה טובה, מחפשים דרכים ליצור כותרות. בברית-מילה שהתקיימה הבוקר בישוב נוה-דקלים שבחבל עזה, דאגו אלה לגרור תמונת ענק של הרבי ולהציבה בסמוך לתינוק. המעשה המביש היה לבדיחת היום בישוב. היו כאלו שהתלוצצו ואמרו שיש שלושה סוגים של חסידים. חסידי אמיתי: מניח תמונה קטנה ליד ראשו התינוק כמנהג חסידים מקדמא דנא; החסיד השני: בתמימותו, גורר את התמונה מקיר הסלון; ה"חסיד" השלישי, התמהוני, מכבד את הרבי גם בסנדקאות. חז"ל הגדירו את התופעה בשתי מילים: "עקבתא דמשיחא".

http://news.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1172228




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ליבאוויטש רבי היינט ביי א ברית!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext