| נשלח ב-5/11/2004 19:46 |
|
| |
די מחלוקה איז געווען איבער די שטיין וואס ליגט אין פראנט פון 770, עס ליגט א מאמער שטיין וואס איז געשטאנען אז דאס האט געלייגט די ליבאוויטש רב זצוקלל"ה, די משיח'סטן האבן קיינמאל נישט אויסגעהאלטען די שטיין אז עס שטייט נישט שליט"א, ווייל זיי האלטן אז ער לעבט, האבן זיי אראפגעגראצט די ווארט זצוקלל"ה, און אזוי איז די שטיין געליגען יארן.
די שטיין וואס די פאליציי האלט איז א נייע שטיין שוין מיט די ווארט שליט"א וואס די משיח'סטן האבן אנגעהויבען ארויף צו לייגן, און אראפ ברעכט די אלטע, און איבער דעם איז געגאנגען די שלעק.
איך מיין אז מען זאל פרעגן די רבי אליין צו ער לעבט צו נישט.
א שווערע ריטב"א
טאמער באראש וואלט געווען דארט די דזארדש, וואס וואלט ער געפסקענט, אז די רבי איז בעל בית, איז לויט די משיחסטן לעבט ער, אבער לויט די אנטי משיח'סטן לעבט ער נישט, סא ווער איז בעל הבית?
|
|
|
|
| נשלח ב-7/11/2004 06:35 |
|
| |
זעט אויס אז דער וואוידיסלאווער איז געווען א שוואכער חכם
|
|
|
|
| נשלח ב-7/11/2004 17:23 |
|
| |
צרת רבים = חצי נחמה (או = נחמת שוטים...)
|
|
|
|
| נשלח ב-8/11/2004 03:15 |
|
| |
they have to do what the rabby said
mitzvah lkiyam divry h'mas
|
|
|
|
| נשלח ב-16/11/2004 20:04 |
|
| |
פרישע שלעק!!!
די משיח'סטן געבן נישט אויף.
ביום רביעי בצהרים (שעון ניו-יורק) פרצה מהומה ליד 770 בניו-יורק לאחר שקבוצת חסידי חב"ד מנסה להשיב את הלוח ואבן הפינה שנעקרו בשבוע שעבר, לאחר שבריונים פגעו בה. הבריונים מנעו בכוח את הדבקת הלוח החדש ושוטרים שהוזעקו למקום בכוחות מתוגברים פעלו נגדם בכח. השוטרים ביקשו לגדר את המקום, ולאחר שלא ניתן הדבר בידם, הם ניסו לפזר את הבריונים והשתמשו בגז מדמיע. נמסר, כי אחד הבריונים נפגע בעיניו מהגז מדמיע, ואמבולנס פינה אותו לבית הרפואה.
בילדער פון פאליציי שלעק מיטוואך פראנט פון 770 דא
http://new.col.org.il/chaim_test/show_news.asp?8059
תוקן על ידי - YONES69 - 16/11/2004 20:51:29
|
|
|
|
| נשלח ב-18/11/2004 20:48 |
|
| |
משליטים סדר בליובאוויטש
לפנות בוקר פשטו שוטרי ההגירה על פנימיית הישיבה 749 שבאיסטרן פארקווי, ועצרו את הבחורים מנדי שארף ובנצי פרישמן. סיבת המעצר הרשמית: שהיה בלתי חוקית בגבולות בארצות-הברית. נודע, כי מנדי שארף הבריח את הגבול דרך קנדה, כאשר נכנס לארצות-הברית בעת שהסתתר בתא מטען של מכונית... השניים צפויים לעמוד לדין.
לכתב COL נודע שסיבת המעצר האמיתית היא השתפותם של הבחורים בהפרות הסדר החוזרות ונשנות במרכז חב"ד העולמי וככאלו שעמדו מאחורי החלפת לוח האבן ונתנו יד לביזוי שמו הקדוש של הרבי. תושבי קראון-הייטס ועימם אנ"ש והשלוחים ברחבי העולם הביעו תקוה כי המעצרים הם רק השלב הראשון בפעולות שנועדו להחזיר את הסדר והשליטה בבית רבנו - 770.
The official reason for the arrest of Mendy Sharf and Bentsi Freedman from 749 Eastern Parkway was their illegal stay in U.S. It is not a coincidence, however, that these very boys have participated in changing the board just above the corner stone the Rebbe laid. Many hope that this will deter future trouble makes and that order will once again prevail in 770.
http://new.col.org.il/show_news.asp?8190
תוקן על ידי - YONES69 - 18/11/2004 20:56:19
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-19/11/2004 02:19 |
|
| |
איך האב געמיינט אז אלע משיחיסטען זענען ספרדים און בעלי תשובה?
מענדי שארף אין בענצי פרישמאן ווייזט ווי בעלי תשובה אדער ווי ספרדים?
|
|
|
|
| נשלח ב-14/12/2004 20:59 |
|
| |

|
|
|
|
| נשלח ב-14/12/2004 23:03 |
|
| |
שלום שלום צווישען אידן...
לאחר יותר מחודש של ויכוחים וחילוקי דיעות סביב לוח השיש שעל אבן הפינה בכניסה לבית חיינו 770, נראה היה שהיום סוף סוף מגיעה הפרשה לקיצה, כאשר גבאי 770 לקחו את היוזמה לידיהם והזמינו לוח שיש עם הכיתוב המינימלי "אבן הפינה - טו"ב אלול תשמ"ח" נוסח שאינו יכול לעורר חילוקי דיעות של 'אין דעותיהם שוות'. אלא שהם לא תיארו לעצמם את עוצמות השנאה והמחלוקת המנשבות במשרדיהם של הקוראים לעצמם ראשי המל"ח... - המשך הסיפור בכתבה המלאה.
גבאי בית הכנסת, שנבחרו על ידי הציבור לאחראים על בית הכנסת, ואחראים כמובן גם על רחבת הכניסה לבית הכנסת (שלכן הם הדואגים לנקיון הרחבה, פנוי השלג בחורף וכדו'. כשרק בקיץ האחרון החליפו הגבאים את הריצוף ברחבת הכניסה על חשבון ביהכנ"ס), החליטו למען השלום,להסתפק בכיתוב מינימלי כדי שלאף אחד לא תהיה עילה לחולל פירוד ומחלוקת סביב לוח השיש.
כאשר הגיעה חברת הבניה לקבוע את לוח השיש החדש – הגיע ה'מוסר' מ"מ שארפשטיין ומלחכי פנכה נוספים של קרינסקי, הזמינו את המשטרה והציגו בפני השוטרים צו מבית משפט, המאשר לעצור את כל מי שיפריע בדרכם.
לצערנו, מנסים חבורת בני בלייעל אלו לכפות את דיעותיהם על הציבור ולכתוב על לוח השיש תוארים שרוב מנין ובנין דחסידי חב"ד, אינם רוצים לראותם על הרבי מלך המשיח שליט"א ובפרט על קירות 770, ולמעשה מוכנים לעשות הכל על מנת לפלג את חסידות חב"ד. שוב הוכח היום שלמרות שרוממות האחדות בגרונם, כל מטרתם להשתלט על הציבור בכוח הזרוע, אנו פונים בזאת בקריאה לכל מי שיכול להאיר את עיניהם ולחזק אמונתם בה' ובמשה עבדו, ו"יתמו חטאים ולא חוטאים".
להעיר שאינו מובן מדוע האבן נמצאת במקום זה, שהרי בשיחה שנשא הרבי במעמד הנחת אבן הפינה, אמר הרבי שאת אבן הפינה טומנים בתוך האדמה, וכפי שאכן עשה הרבי בפועל והניח את האבן בתוך האדמה, ואף לקח את את החפירה וכיסה אותה בעפר.
א געוואלדיגער שלום פלאן...
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-25/1/2005 01:11 |
|
| |
מצורף קובץיעצט האבען די תמימים מיט מסירות נפש אויסגעמעקט דעם ווארט זצ"ל פונעם שטיין
תוקן על ידי - עפשטיין - 25/01/2005 1:15:24

|
|
|
|
| נשלח ב-25/1/2005 03:03 |
|
| |
ענדליך שוין דא אפאר נארמאלע מענטשן, מוז זיך די פאליציי ווייטער אריינמישן ???
|
|
|
|
| נשלח ב-25/1/2005 05:43 |
|
| |
די ווילסט די פאליציי זאל מחליט זיין וועלכע צד איז נארמאל?
|
|
|
|
|