בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

לעבעדיג אין ירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/11/2004 07:26 לינק ישיר 
לעבעדיג אין ירושלים

04/11/2004
חרדים תקפו וכלאו את פקחי השירות הווטרינרי בירושלים

עשרות חרדים תקפו היום את פקחי השירות הווטרינרי שנכנסו למשחטה ברחוב חברת ש"ס בירושלים. NRG מדווח כי החרדים כלאו את הפקחיםבחנות וכרמו נזק לרכבים. כוח משטרה חילץ את הפקחים ופיזר את החרדים. אין נפגעים
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=156278&sid=16



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2004 07:31 לינק ישיר 

וואס האבן די חרדים געוואלט פון זיי?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/11/2004 07:31 לינק ישיר 

א באטע אין געריכט- זיי האבן זיך אויסגעריט מין רוקען צןם שופט אסור להסתכל



19/10/2004
עכו: העצירים החרדים מסרבים להשפט, ומזמרים באולם

במהלך דיון בהארכת מעצרם של חרדים בבית משפט בעכו פרצה מהומה. העצירים, המואשמים בהפרת הסדר אתמול, מסרבים להישפט. הם פצח בשירה, ועמדו כשגבם מופנה לשופטת. השוטרים מנסים להשתלט על העצירים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2004 07:42 לינק ישיר 

טייערער עקשטיין

די ביידע שטיקלעך נייעס איז שוין דא אין אנדערע אשכולות דא אין חדשות נו יארק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/11/2004 07:53 לינק ישיר 


עפשטיין במחילות כבודך

קודם איז חדשות אנ"ש וואס גייט שוין זיין באלד די ערשטע יארצייט נאכדעם וואס חדשות ניו יארק איז געווארען פארמאכט
אין נאכדעם איז דאס נישט געווען באריכטעט אין ערגעץ אויף דעם פורם
ווייל די מעשה מיטען שעכט הויז איז ערשט נעכטען געשען אין אפילו עכו איז אויך נישט דא
דערויף קיין אשכול



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2004 07:57 לינק ישיר 

עקשטיין דאסמאל ביסטו נישט גערעכט. דזשויבוי האט אונז שוין מיט אלעמען באזארגט:

http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1161724



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2004 07:58 לינק ישיר 

איי עם סארי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > לעבעדיג אין ירושלים
מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext