בית פורומים הצלה ומדא ישראל

**********אנחנו עוזבים - מזל טוב********

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/11/2004 01:16 לינק ישיר 
**********אנחנו עוזבים - מזל טוב********

בשעה טובה אנחנו עוברים לפורום "מד"א" - "הצלה ישראל" באתר של רוטר. שם תחת קטגוריה בריאות יש לנו פורום חדש.

מי שיש לו שם ברוטר יוכל להשתמש עם אותו שם . ומי שאין לו..... פשוט מאוד להיכנס להירשם ויש שם חדש.

מי שעדיין לא כתב ברוטר מומלץ לעבור על תנאי השימוש עם הסבר איך מכניסים הודעה וכו' בכל מקרה זה פשוט קל ונוח.

השרת עליו יושב רוטר הוא מוצלח יותר. ובעיקר..... לאלו שמכניסים תמונות שם זה חלום.

בהצלחה לכולם ו...רוצו להירשם.

הפורום ברוטר... כנסו . ומייד שימרו זאת במועדפים...
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=list&forum=mada





מרכז מתנדבים להצלת חיים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/5/2007 15:12 לינק ישיר 

זהו, עברתם?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2005 19:45 לינק ישיר 

מה כל כך מזל טוב?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2004 22:13 לינק ישיר 

בהצלחה.

רוטר.נט היה בעבר מזוהה עם הימין לכן הסטיגמה הזאת נשארה למרות שהיום היא כבר לא נכונה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/11/2004 21:37 לינק ישיר 

מזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2004 03:45 לינק ישיר 



יששש!!



סוף סוף עוברים לאתר נורמלי !!!



כל הכבוד לניצן אור, לאיציק לוי ולמנהלי הפורום!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2004 01:27 לינק ישיר 

בטוח?

אפשר לארוז את החפצים ולעבור?

לידיעתך, רוטר נופל חזק בזמני לחץ כמו פיגועים ואירועים גדולים, אבל אולי זה באמת כדאי בגלל העלאת התמונות הנוחה והאפשרות להכניס קבצים עד 300 ק"ב.

אגב, קחו גם בחשבון שרוטר זה אתר שמזוהה עם הציבור הימני בארץ, אם בא לכם להיות מזוהים פוליטית זה המקום..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > **********אנחנו עוזבים - מזל טוב********
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext