בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אסיפת נהגים מתנדבים בסניף ת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/11/2004 17:46 לינק ישיר 
אסיפת נהגים מתנדבים בסניף ת"א


ביום א' 21.11.04 בשעה 19:00 תערך אסיפת נהגים מתנדבים בתחנת ת"א.

בישיבה נדון בבעיות שצצו אצל הנהגים המתנדבים. לכן כל הנהגים בפועל, ה"מחזירים", ומי ש'כרגע רק בהפסקה', מתבקשים לבוא לישיבה.

מי שאינו יכול להגיע מתבקש ליצור קשר עם גיל פשה במס' 054-6664644.

תודה מראש לכולם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אסיפת נהגים מתנדבים בסניף ת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext