בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בלומברג רייסט איין ביים ליבאוויטשער קבר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/11/2004 19:49 לינק ישיר 
בלומברג רייסט איין ביים ליבאוויטשער קבר



"התפללתי על מיליוני תושבי ניו-יורק"


לראשונה בחייו, הגיע ראש העיר היהודי של ניו-יורק מייקל בלומברג להשתטח על ציון הרבי זי"ע בקווינס על מנת להעתיר תפילה. לאחר שהדליק נר וכתב פ"נ, קרא מספר משפטים בלשון-הקודש מתוך ה'מענה לשון'. ביציאה מהאהל, התעכב בלומברג ליד מצבת הרבנית חיה מושקא ע"ה ולאחר מכן ליד קברה של הרבנית חנה ע"ה. הפמליה החב"דית הסבה את תשומת לבו למקום קבורתו של הת' ארי הלברשטם הי"ד. פגישה מיוחדת התקיימה במקום כאשר בלומברג קיבל את פני יו"ר וועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ שהוצג כ"ראש העיר החב"דית הגדולה ביותר". בלומברג קיבל הזמנה נלבבת להגיע לבקר בכפר חב"ד והופתע לשמוע שכבר קרה שראש עיריית ניו יורק ביקר בכפר.

הגעתו של ראש העיר לאהל הרבי, התבצעה לאחר מספר פעמים שראשי וועד הקהל של קראון-הייטס נפגשו עמו והציעו לו לעלות לציון הרבי. עקב שגרת יומו העמוס לעייפה והצורך בבטחון מוגבר בשטח הפתוח, נמנע מבלומברג להגיע עד עתה. לפני כשבוע חל מפנה, ראש העיר קיבל הזמנה להגיע לכינוס שהתקיים בסמיכות מקום. לשכת ראש העיר יצרה קשר עם הרב חנינא שפערלין והרב נוחי גרוס מוועד הקהל של שכונת קראון-הייטס על מנת שיסדרו עבורו את הביקור. ביציאתו מהאהל, אמר בלומברג: התפללתי לא רק בשבילי, אלא עבור מיליוני אזרחי העיר ניו-יורק, לשלום בטחון והצלחה.


http://new.col.org.il/chaim_test/show_news.asp?8089




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בלומברג רייסט איין ביים ליבאוויטשער קבר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext