בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

במהלך השיחה, לפתע – "הלו... אדוני..."

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2004 16:23 לינק ישיר 
במהלך השיחה, לפתע – "הלו... אדוני..."


תודה לחברים משה מור ומשה לודמיר על החייאה מוצלחת ברח' גוש עציון בגבעת שמואל.

הקריאה היתה על קוצר נשימה של אדם מבוגר. בהגיע החברים למקום, גילו אדם כבן 60 בהכרה מלאה, עם קוצר נשימה.

במקביל לפעולות הסיוע הראשוניות, גם לקחו אנמנזה (- מידע) על מצבו הרפואי ואודות מצוקתו הנוכחית.

בעודם מדברים עמו, איבד הנ"ל את הכרתו, נשימתו והדופק, והחברים התחילו בהחייאה מלאה.

צוות הנט"ן שהגיע למקום, הצטרף לפעולות ההחייאה, ולאחר זמן קצר חזר הדופק, ב"ה.

הנ"ל פונה יציב המודינמית למרכז הרפואי ע"ש "שיבא" בתל-השומר.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > במהלך השיחה, לפתע – "הלו... אדוני..."
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext