במהלך השיחה, לפתע – "הלו... אדוני..."
תודה לחברים משה מור ומשה לודמיר על החייאה מוצלחת ברח' גוש עציון בגבעת שמואל.
הקריאה היתה על קוצר נשימה של אדם מבוגר. בהגיע החברים למקום, גילו אדם כבן 60 בהכרה מלאה, עם קוצר נשימה.
במקביל לפעולות הסיוע הראשוניות, גם לקחו אנמנזה (- מידע) על מצבו הרפואי ואודות מצוקתו הנוכחית.
בעודם מדברים עמו, איבד הנ"ל את הכרתו, נשימתו והדופק, והחברים התחילו בהחייאה מלאה.
צוות הנט"ן שהגיע למקום, הצטרף לפעולות ההחייאה, ולאחר זמן קצר חזר הדופק, ב"ה.
הנ"ל פונה יציב המודינמית למרכז הרפואי ע"ש "שיבא" בתל-השומר.
|
|