בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

במקום נותר זכר למה שהיה פעם אופנוע...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2004 16:26 לינק ישיר 
במקום נותר זכר למה שהיה פעם אופנוע...


היום (יום א'), בשעות לפנה"צ, התקבלה קריאה על תאונת דרכים 'קלה' ברח' בירנבוים בב"ב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יהודה לונדנר וליאור קורח, שהגיעו במהירות למקום, גילו רוכב אופנוע שאיבד שליטה, החליק והתנגש ברכב חונה.

מעוצמת הפגיעה, נהרס האופנוע כליל, ונגרם נזק רב לרכב החונה.

הרוכב פונה עם חשד כבד לשברים בגפיים תחתונות, במצב בינוני (ע"י פאראמדיקנו עקשטיין) לביה"ח "איכילוב" בת"א.

וכאמור, במקום נותר זכר למה שהיה פעם אופנוע...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/11/2004 19:23 לינק ישיר 

צריך לציין ואפי' אנשי ההצלה יעידו על כך שבשנה האחרונה ירדו מספר תאונות האופנוע בצורה דרסטית.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > במקום נותר זכר למה שהיה פעם אופנוע...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext