בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

לכבוד JEWBOY

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/11/2004 01:33 לינק ישיר 
לכבוד JEWBOY

אזוי וויא אונזער חשובען מנהל JEWBOY האט פאר אונז צוגעשטעלט אזא צו דער זאך דיקע פארום האלט איך אז אלץ הכרת הטוב דארף מען מאכען א ספעציילער אשכול וויא יעדער איינער פון די מעמבערס זאל קענען אויסדריקען זיינער הכרת הטוב פאר ר' JEWBOY, און אויכעט קענען מעורר זיין אללע די מעלות פון דער פארןם און דהרים הצריכים חיזוק.
ואני פותח
JEWBOY כה לחי יישר כח
יחי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2004 01:37 לינק ישיר 

חבובה"לע, אתה עשר













וחצי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2004 01:58 לינק ישיר 

רבישקנט
......
אתה פצצה . סליחה פיצוץ . סליחה. אתה פ פצ פצצ פצצה אמיתית..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2004 03:39 לינק ישיר 

התכוונתי לJEWBOY



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > לכבוד JEWBOY
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext