בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונת דרכים קשה אמש בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/11/2004 16:50 לינק ישיר 
תאונת דרכים קשה אמש בר"ג


אמש, סמוך לשעה 15:30, בצומת הרחובות ארלוזורוב והמתמיד ברמת גן ארעה תאונת דרכים בין רוכב אופניים לטנדר.

רוכב אופניים בן 60, רכב ברחוב ארלוזורוב ממזרח למערב. בהגיעו לצומת עם רחוב המתמיד, בזמן שלחץ על המעצור, בגלל רמזור אדום, נקרע הכבל והוא המשיך בנסיעה ופגע בדופן רכב מסחרי מסוג איסוזו, שנסע ברחוב המתמיד מצפון לדרום.

רוכב האופניים נפגע באורח בינוני עד קשה ופונה ע"י נט"ן לתה"ש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2004 16:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בוחן משטרה בודק את מערכת הבלמים של האופניים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונת דרכים קשה אמש בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext