בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונה או אירוע לבבי?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/11/2004 16:57 לינק ישיר 
תאונה או אירוע לבבי?

גבר כבן 65 שנסע ברכב מיצובישי ברח' אבן גבירול פינת השופטים בת"א, לקה ככה"נ באירוע לבבי במהלך הנהיגה, התנגש קלות ברכב שלפניו וראשו צנח על ההגה.
צוות נט"ן ניסה לבצע בו החייאה, אך לבסוף נקבע מותו.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונה או אירוע לבבי?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext