טרגדיה בתחילת החורף: נער נכה נשרף למוות
הנער הבדואי, בן 15, ביקש להתחמם מהקור, ושכב בסמוך למדורה. ככל הנראה, גיץ מהמדורה אחז בשמיכה, שהתלקחה במהירות. אמו נתקפה בהלה ויצאה החוצה כדי להזעיק עזרה, אך זה היה מאוחר מדי.
(ynet)
טרגדיה במאהל שבט בדואי בדרום: נער נכה בן 15 נשרף היום (ג') למוות לאחר שאש אחזה בשמיכה אשר כיסתה את גופו כששכב בסמוך למדורה שחיממה אותו.
סמוך לשעה 10 בבוקר התקבלה במגן דוד אדום הודעה על כך שנער נכווה אנושות במאהל סמוך לערד. ניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיעה למקום, ומותו נקבע במקום.
מחקירה ראשונית של פרטי האירוע עולה שהנער הנכה שהה במתחם המשפחה עם אמו בלבד. היא שמעה את צעקותיו לעזרה וראתה כי השמיכה אשר כיסתה אותו עולה באש, שאחזה גם בו.
האם נתקפה בבהלה ובמקום לנסות ולשפוך עליו מים, היא יצאה לקרוא לעזרה. רק לאחר מספר דקות הצליחו בני משפחה אחרים להשתלט על האש ולפנות אותו. אחת הסברות היא כי גיץ מהמדורה אחז בשמיכה, שהתלקחה במהירות.
אחד מבני השבט הוציא את הנער אל עבר הכביש הראשי, לשם כבר הגיעה ניידת מד"א. להט מעיין, הפראמדיק של מד"א מספר כי הנער הגיע כבר ללא רוח חיים. "כוויות וחרכים בדרגה שלוש כיסו כ-85% מחלקי גופו. ניסינו עוד לבצע החייאה אך ללא הועיל, ולצערי הוא מת מפצעיו".
 |
|
|