בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זוכרים את האזהרות בהקשר לבלון החמצן...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/11/2004 17:33 לינק ישיר 
זוכרים את האזהרות בהקשר לבלון החמצן...


זוכרים את האזהרות בהקשר לבלון החמצן, היום זה גבה מחיר בנפש, ל"ע.



פיצוץ עז שהחריד את אשקלון בצהריים התברר כתאונת עבודה קשה, שבה נהרג עובד מפיצוץ בלון חמצן במפעל באזור התעשייה בעיר. המשטרה ומשרד העבודה בודקים את נסיבות פיצוצו של בלון החמצן.
(ynet)

תאונה קשה במפעל באשקלון: תושב העיר, בן 66, נהרג בצהריים (יום ג') לאחר שנפגע מפיצוץ של בלון חמצן במפעל הידרו לציון הידראולי באזור התעשייה הצפוני באשקלון.

מחקירת המשטרה עלה כי האיש ניסה בסביבות השעה 12:15 בצהריים למלא בלון חמצן באמצעות צינור - ואז אירע הפיצוץ העז, שנשמע בכל האזור. כתוצאה מפיצוץ בצינור נפגע האיש בצורה קשה מאוד בפלג גופו העליון.

למקום הוזעקו צוותי מד"א וכיבוי אש. הפרמדיק ממד"א לכיש, גבי ברי, שהגיע למקום סיפר "הבחנו באיש שהיה שרוע על הרצפה כתוצאה מהפיצוץ נפער חור בבית החזה שלו והפגיעה באיבריו הפנימיים היתה אנושה - ולמעשה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

העובד משמש כבר שנים בתפקידו. חוקרי המשטרה הזעיקו למקום כעת גם את חוקרי המשרד לעבודה ורווחה, כיוון שמדובר בתאונת עבודה. החקירה נמשכת.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זוכרים את האזהרות בהקשר לבלון החמצן...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext