מתנדבי ב"ב היקרים! הגיעו תוי החניה
מתנדבי ב"ב הנכבדים, שלום רב!
כהוקרה על פעילותכם הרבה בתחום הצלת חיי תושבי ובאי העיר בני ברק, מעניקה לכם עיריית בני ברק תוים לחנייה חופשית בכל תחומי העיר, דבר אשר וודאי יבוא לכם לשימוש במסגרת הושטת העזרה ראשונה.
לקבלת התוים, נא צרו קשר עם משרד 'הצלה' גוש-דן.
|
|