בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדבי ב"ב היקרים! הגיעו תוי החניה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/11/2004 17:27 לינק ישיר 
מתנדבי ב"ב היקרים! הגיעו תוי החניה


מתנדבי ב"ב הנכבדים, שלום רב!

כהוקרה על פעילותכם הרבה בתחום הצלת חיי תושבי ובאי העיר בני ברק, מעניקה לכם עיריית בני ברק תוים לחנייה חופשית בכל תחומי העיר, דבר אשר וודאי יבוא לכם לשימוש במסגרת הושטת העזרה ראשונה.

לקבלת התוים, נא צרו קשר עם משרד 'הצלה' גוש-דן.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדבי ב"ב היקרים! הגיעו תוי החניה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext