אמש, בשעות אחה"צ, ברחוב הרב קוק 69 בהרצליה, נפל פועל סיני לבור ספיגה (ביוב) בחצר בניין פרטי. לאחר שחולץ ע"י צוותי כיבוי מתחנת הרצליה, פונה במצב בינוני לביה"ח בלינסון. בתמונה: מאמצי החילוץ
רגע השליפה. הפועל בידי אנשי הכיבוי.