בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

המוקדנית סייעה לנכדה לבצע החייאה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/11/2004 16:33 לינק ישיר 
המוקדנית סייעה לנכדה לבצע החייאה


נערה בת 19 מקרית ביאליק ביצעה החייאה בסבה בן ה-80, לאחר שלקה בדום לב בביתו שבקריית ביאליק.

הנערה טילפנה למוקד מגן דוד אדום וקיבלה הוראות טלפוניות מהמוקדנית של מד"א בחיפה, עד להגעת צוות טיפול נמרץ למקום.

תושייתה של הצעירה ומוקדנית מד"א הצילו את חיי הסב.

הסב הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם הוגדר מצבו כקשה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > המוקדנית סייעה לנכדה לבצע החייאה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext