מתנדבי "הצלה גוש דן" בת.ד. חוסר הכרה.
מצורף קובץ
היום סמוך לשעה 11:45 ברחוב טבריה בבני ברק ארעה תאונת דרכים.
רכב מסחרי מסוג 'רנו קנגו' שנסע ברחוב טבריה מכיוון מערב למזרח, בהגיעו לבית מספר 11 פינת רח' מנחם (צומת 'אדומה'), פגע בזוג קשישים כבני 85, תושבי בני ברק, אשר חצו את הכביש מימין לשמאל בין כלי רכב חונים.
למקום הגיעו תוך זמן קצר כונני מד"א-הצלה' גוש-דן ישראל גרוניך, משה גרוכובסקי, ישראל הרשטיק, יהושע ברנשטיין, שלמה יפרח ואשר שלומוביץ, שדיווחו על אחד מעורפל הכרה עם חשד לפגיעת ראש ושינוי צורה בגפיים, ועוד אחת במצב קל.
אט"ן ת"א (בראשותו של הסופר-וייזר אבי סימוביץ) שחבר לאמבולנס רגיל (אסף), טיפל בגבר שנפגע בראשו ובגפיו ופינה אותו לחדר הטראומה בתל-השומר.
אמבולנס נוסף (תומר) פינה גם את הגב' עם מדדים תקינים, לתל-השומר.
ישר כוח למתנדבי "הצלה גוש דן" על מהירות ומקצועיות הטיפול.
תודה רבה למנחם410 על התמונות.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 01/12/2004 18:42:00

|
|