בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פגישה משולשת: בעלזא-גאב"ד העדה-תו"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/12/2004 21:56 לינק ישיר 
פגישה משולשת: בעלזא-גאב"ד העדה-תו"א

העתק - הדבק
בחדרי חרדים


מחבר

21:9 5/12/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
בכניסה לשמחת השבע ברכות בבית טשרנאביל, התקיימה פגישה מרתקת: גאב"ד העדה החרדית והאדמו"ר מתו"א היו בדרכם החוצה כאשר הבחינו בכ"ק האדמו"ר מבעלזא נכנס. שניהם נגשו אליו ואיחלו לו בחום ברכת מזל טוב לרגל השמחה במעונו, בלידת נכדו.

גרשון שטמר, מוסרים יודעי דבר, רותח מזעם. יש הסבורים, כי בסופו של דבר הוא אף יפטר את הגאב"ד הסורר שלו.

יצויין, שגאב"ד העדה החרדית, הוא ממעריצי בעלזא עוד מזמן היותו באנטוורפן.

מי שחשב שהוא ממנה לתפקיד חותמת גומי, כנראה טעה בגדול.

תוקן על ידי - שרלוט - 05/12/2004 21:18:59
שרלוט

21:54 5/12/2004 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
מענין לעינין באותו עינין הגאב"ד נוהג כשהוא מסדר חופה וקידושין ללכת לראות שהחתן מכסה את הכלה וכשגרשון שטרמר העיר לו שלא נוגים כך בעדה אמר לו הגאב"ד שגם לא נוהגים שראש הקהל אומר לרב מה לעשות
נושא_ונותן

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1208307



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2004 03:49 לינק ישיר 

גרשון שטמר כבר מסכים היום ללכת על שלום עם כולם,

לאחר שהוא מנהל מלחמת חורמה עם כל חברי הנהלת העדה, הרבנים, הציבור, בנושא השלום עם המתמידים, הוא כבר מסוגל להכל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/12/2004 11:37 לינק ישיר 

בעיתון מסויים (שאינני זוכר כעת היכן) פורסם כי גרשון שטמר צעק בכינוס הנהלת העדה שצריכים להפסיק המלחמה עם "הליבה" היות ובין כך מדובר בחדרים שיש עליהם החרם כי לומדים שם בעברית.
האם כל זה מלמד על קו חדש אצל גרשון שטמר? האם בוטל חרם דרבינו גרשון?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2004 01:34 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2004 01:35 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2004 01:37 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2004 01:38 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2004 01:40 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2004 02:29 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2004 02:30 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2004 02:31 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פגישה משולשת: בעלזא-גאב"ד העדה-תו"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext