מזל טוב!!!!! Jewboy
מיט גרויס פרייד האבן די פארום מעמבערס אויפגענומען די פריילעכע בשורה אז אונזער חשובער מנהל איז ב"ה א חתן געווארן,
בשם אלע מעמבערס, מזל טוב!! מזל טוב!! מזל טוב!!
זאלסט זוכה זיין צו בויען א בית נאמן בישראל, עס זאל זיין א בנין עדי עד, א קשר של קיימא, לשם ולתפארת הפארום!

|
|