|
|
| נשלח ב-12/12/2004 22:11 |
|
| |
מזל טוב!.!.!
ווי אזוי הייסט די כלה'ס משפחה נאמען?
סימן טוב ומזל טוב ומזל טוב וסימן טוב
\:D/
|
|
|
|
| נשלח ב-13/12/2004 00:42 |
|
| |
מזל טוב מר ילד יהודי (דזשו בוי)
השי"ת יעזור לך שתזכה להעמיד בית נאמן בישראל דורות ישורים ומבורכים
סליחה על האיחור
|
|
|
|
| נשלח ב-13/12/2004 02:00 |
|
| |
jewboy
מזל טוב מזל טוב...
פליז זאג אונז מיט וועלעכע רבי איז געווען די מעשה מיט די פיקטשערס ?????????
|
|
|
|
| נשלח ב-13/12/2004 07:08 |
|
| |
לידיד כל בית ישראל JEWBOY יר"ה
מזל טוב
תמיד בשמחה.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/12/2004 05:20 |
|
| |
Mazel Tov
|
|
|
|
| נשלח ב-17/12/2004 15:39 |
|
| |
JEWBOY מיין גוטער פריינד מנהל הפורום
איך האב געזעהן א מזל טוב פאר דיר אין איינע פון די צייטונגען מעג מען דאס אריינסקענען און ארויף לייגן אדער הייסט דאס גילוי שמות
אן א ענטפער איז שב ואל תעשה עדיף
|
|
|
|
| נשלח ב-20/12/2004 05:46 |
|
| |
מריחוק מקום וקירוב הלב נאחל בזה ברכת מזל טוב, לידידי היקר באנשים משגיח רוחני דפורמינו דשובוי שליט"א.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/12/2004 00:51 |
|
| |
נו מען מעג שוין שרייבן דעטאלן?
ווער איז די כלה?
וואו אויף דער וועלט איז זי?
דשויבוי געב ארויס פליז
|
|
|
|
| נשלח ב-4/1/2005 06:35 |
|
| |
MAZEL TOV JEW BOY!!!BETTER LATE THAN NEVER
|
|
|
|
| נשלח ב-9/2/2005 22:26 |
|
| |
די לעצטע געלעגהייט אפצוגעבן א מזל טוב,
ער איז שוין באלד שנה ראשונה - איז שוין אן אנדערע מעשה...
מזל טוב...
|
|
|
|
|
| נשלח ב-11/2/2005 10:03 |
|
| |
מזל טוב ידידי הטוב, תזכה לבנות בית נאמן מלא בשמחה ואושר.
|
|
|
|
|