ת.ד דרכים בליל שבת....
ביום שישי 11.12.04 בשעה 04:50 בערך נהג צעיר ברכבו,כאשר הגיע למושב באזור מגורו מתגורר בצפון הנגב מסיבה שאיני ברורה(שיכרון או עייפות כנראה) התנגש בעוצמה רבה בעמוד חשמל.
צוות אט"ן 19נתיבות שהוזנק למקום טיפל בפצוע והעביר אותו במצב קשה מאוד לביה"ח סורוקה שהוא מונשם עם פגיעת ראש.
לצערינו הצעיר נפטר לאחר כמה שעות בביה"ח.
יהי זכרו ברוך.
והלוואי ויגמרו כבר התאונות דרכים!
לצערינו בסופ"ש היו תאונות רבות בדרום הארץ.
צריך להלחם בכל הכוח בתאונות!!
|
|