בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סיפור של 'לפנות בוקר' אחד...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/12/2004 16:09 לינק ישיר 
סיפור של 'לפנות בוקר' אחד...


השעות הקטנות של הלילה.

תושבי גוש-דן כבר נמים את שנתם זה כמה שעות.

אך יש את אלו (או את אלי???) שעדיין אינם נותנים תנומה לעפעפיהם, מתעסקים הם בצרכי הרבים, ובין השאר גם מצילים חיים.


זהו סיפורו של אחד ה'לפנות בוקר'ים של השבוע.

השעה היתה 04.00 לפנות בוקר.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין קולט קריאה של מוקד ירקון על תאונת דרכים קשה בכביש 4 (גהה), ביציאה מתחנת דלק פז.

הוא ממהר להגיע למקום ובעקבותיו מתנדב נוסף – דבראל שטראובר.

לעיניהם נתגלה מחזה מבעית של רכב מרוסק בתוך משאית סמיטריילר.

"כאן יש הרוגים ל"ע" – הם מהרהרים, ומציצים לתוך הרכב, מנסים לראות אולי בכל זאת ניתן לעשות משהו...

"אין אף אחד בפנים" – הם שומעים קריאה, "אנחנו יצאנו מזה"...

לאחר שצבטו את עצמם, לוודאות כי למרות השעות האלו הם אינם חולמים – "אתם בטוחים שאתם בסדר?" – שאלו את הנוסעים.

על אף השכנועים הרבים ומילים כמו 'קינימטיקה קשה' ו'מכניזם קשה', סירבו הנוסעים טיפול-פינוי.


התברר, כי הרכב מסוג סוזוקי נסע על כביש גהה מצפון לדרום, והתנגש בעוצמה רבה במשאית שיצאה מתחנת הדלק לכביש גהה.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סיפור של 'לפנות בוקר' אחד...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext