בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א נייעם שטיין!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/12/2004 22:04 לינק ישיר 



למה עצרה המשטרה את הרב ליברוב?

הרבה לבבות כואבים השאירו אחריהם בלשי המשטרה לאחר היוודע דבר מעצרו של הרב זלמן ליברוב מפלטבוש. טוב לנו היה כי לא היינו צריכים להידרש לנושא כאוב זה, עניין של חיכוכים מרים בין אחים וידידים. אך היות שנפוצו השמועות "מידי סופרים שונים ומשונים, הנה.. רבו כמו רבו הטעויות סופרים במאוד מאוד", והתבקשנו להעמיד דברים על דיוקם וכהווייתם.

לאחר בירור מקיף שערכנו על מאורעות יום החזרת האבן המקורית למקומה, ומכיוון שכאמור, הופצו שמועות ונטפלו האשמות על אנשים שאין קשר בינם לבין פקודת המעצר, ניתן לומר בבירור: הרב ליברוב נעצר לאחר שהסתיימה בניית האבן, בשל מעשה שעשה וכדלהלן: לאחר השעה עשר, החליטה המשטרה על צמצום כוחות היות שכל המתקהלים נכנסו לתוך בית הכנסת. רק שתי שוטרות נשארו לוודא שלא ינסו להשחית את האבן. בסביבות השעה אחת עשרה, עלה הרב ליברוב אל בימת הקריאה ושלהב את הקהל לצאת למחות ולהסתער על כוחות השיטור ועל העוסקים במלאכה.

התוצאה היתה, שהשוטרות הוכו עד זוב דם, ואחת מהם עדיין מאושפזת בבית הרפואה בעקבות ההתפרעות הבלתי מרוסנת מצד הבחורים. התפרעות שאף אדם בעולם לא היה מעלה על דעתו אפילו לקיימה וכל שכן לנהל מערכה טיפשית וחסרת תוצאות, אלא רק השלכות חמורות וכואבות בדמות מאסרים של הנוגעים בדבר.

כל ילד יודע, שהדבר הכי גרוע הוא לתקוף שוטר ניו-יורקי. השוטרות שראו את עצמם כפסע בין החיים והמוות, לחצו על לחצן המצוקה ולאחר רגעים בודדים רחוב איסטערן -פארקווי היה סגור לתנועה לאחר שעשרות ניידות משטרה, גלויות וסמויות, הגיעו למקום ומסוק משטרתי המיועד למקרי חירום אף הוא הוזנק כדי להסריט מלמעלה את הנעשה.

השוטרים שהגיעו למקום, פעלו לפי ההוראות, וניסו לעצור את כל מי שהיה מעורב במעשה. השוטרות ידעו לספר על אדם בעל זקן בגוון אדמדם שניהל את המתפרעים, אבל השוטרים לא הצליחו למצוא אותו בין הקהל הרב שנכח במקום. הם הסיקו שהוא נמלט מזירת הארוע, לאחר שהצליח במזימתו, להתסיס את השטח.

המשטרה, שידעה על קיומם של צעירים בלתי מרוסנים, כנראה הציבה בגגות הבתים מסרטות וידאו משוכללות שתיעדו את המתרחש מכל כיוון אפשרי. בלשי המשטרה לא הוצרכו לעמול קשה על מנת לבדוק את גרסת השוטרות ולאמת אותה וזמן קצר לאחר מכן, היה בידם תיאור מדוייק של מי שהוביל את ההתפרעות וגרם לכך שהשוטרות נפגעו.

היום, הגיעו הבלשים לביתו של הרב ליברוב ולקחו אותו לחקירה בתור חשוד במעשה. בחורים ב770, החליטו על ביטול סדרי הישיבה על מנת להפגין ממול לתחנת המשטרה המקומית ולהביא את מחאתם על מעצרו של הרב. לעומתם, רבים אחרים מחו על כך שאדם יחיד, עושה מעשה מטורף של הסתת קהל ולוקח על עצמו את האחריות למעצרם של בחורים תמימים ולהשלכות שיבואו כתוצאה מכך.

col - ניו יורק.

http://www.col.org.il/show_news.asp?8898




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2004 22:41 לינק ישיר 

אין דער משיחיסטישער סייט CHABAD.INFO זאגט אז COL זענען שקרנים אין טוישען די מעשה יעדע מינוט אין באשולדיגען הרב קרינסקי מיט מסירה.
http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=8477

להעמיד דברים על דיוקם: על סופרים משונים...


סופרים משונים שמשנים את גרסתם כל כמה דקות...

מזה תקופה ארוכה משמש אתר COL בימה להסתה נגד ציבור אנ"ש והתמימים המאמינים באמונה טהורה בשיחותיו של הרבי מלך המשיח וממשיכים לקיים את הוראות הרבי ולהפיץ את בשורת הגאולה למרות ההעלם וההסתר. עורכי האתר מנצלים את המדיה שבידיהם על מנת לסלף עובדות ולהלעיט את קוראיהם בשקרים וכזבים שאין להם קשר למציאות.

לאחרונה, בפרשת אבן השיש ברחבת הכניסה ל-‏770 חצו מנהלי האתר גבולות חדשים, ומאתר השמצה ולכלוך בסגנון בוטה, הפכו לאתר העומד בשירות המוסר חיים יהודה קרינסקי, כאשר פירסמו את כל הפרשייה בצורה מסולפת המציגה את קרינסקי כאדם הדואג כביכול לכבוד ליובאוויטש.

קרינסקי נהנה מאוד מהשירות החינמי (?) שהעניקו לו עורכי האתר, ולפי עדות שקיבלנו מאחד העסקנים שמעורב בפרשייה, באחת הפגישות עם ראשי המשטרה בקראון הייטס, סיפר אחד הקצינים הגבוהים כי אנשי קרינסקי הסבירו לו שהוא יכול לקבל את כל החומר ה"מרשיע" באתר COL המתורגם גם לאנגלית...(עד כדי כך שבפועל, הופיעו הדפים והתמונות שהודפסו מהאתר הנ"ל כראיות בתיקי התביעה נגד הבחורים שנעצרו) בכך הפך האתר להיות כלי יעיל בידיהם של המוסרים.

הערב מתברר עד כמה עמוק הקשר בין עורכי האתר למוסר וחברתו:

בשעה שמונה בערב התפרסמה באתר תגובת מערכת COL לאירועי היום במהלכו השליך קרינסקי לכלא את שליח הרבי, הרב זלמן ליברוב. כפי הנראה, הבין כתב האתר בניו-יורק שהגולשים יתקשו לקבל שוב את התמונה המעוותת שהוצגה עד היום, כאשר רואים כולם להיכן מובילים הדברים, וכך שפשנו עיניים וקראנו כתבה החתומה על ידי "מערכת COL בארה"ב", בה מבכים עורכי האתר את מעצרו של הרב ליברוב, מדגישים שהוא ביקש למחות בדרכי שלום וללא אגרסיביות, וקוראים לאנ"ש להביע את המחאה על המעצר.

כנראה שהכתבה מאוד לא מצאה חן בעיני המוסר וחבורתו. לא חלפה שעה, והנה אנו שומעים זמירות אחרות: ליברוב כן הסית להסתער על כוחות השיטור, ואנ"ש מוחים על מעשיו, ולא על מעצרו, ובכלל - הוא אשם...

ואם להתייחס לגופם של דברים על מנת להעמיד דברים על דיוקם, הרי כל מי שהיה ב-‏770 יכול להעיד שהרב ליברוב הדגיש חזור והדגש כי המחאה חייבת להעשות בדרכי נועם ובדרכי שלום, ובוודאי שלא הסית "להסתער על כוחות השיטור".

גם טענתם שהאשמתו של הרב ליברוב אינה קשורה לקרינסקי וחבורתו, שכן "המשטרה הציבה בגגות הבתים מסרטות וידאו משוכללות" - שקרית לחלוטין. לדברי השוטרים הם קיבלו את סרט הוידאו מאנשיו של קרינסקי.

הם כותבים שהשוטרות הוכו עד זוב דם, ואחת מהן עדיין מאושפזת בבית הרפואה - דבר שאין לו שחר. אין אף שוטרת שנמצאת כעת בבית רפואה בעקבות המהומות ליד 770.

בהמשך הם אף כותבים, שתלמידי התמימים ב- 770 ביטלו את סדרי הלימוד ויצאו למחות על המעצר הברוטלי - מעשה שלא היה ולא נברא, ללא שום קשר למציאות...

אם נדרש לכל השקרים והכזבים שנוטפים באתר ההשמצה - נמלא ספר שלם... אבל די בשינויים שהם עצמם עשו, כדי להעיד על הכלל: אתר מלוכלך שפועל בהתאם לאינטרסים של מוסרים שפלים.

ובל נשכח שכל המתרחש נעשה בשעה ששליח הרבי מלך המשיח, הרב זלמן ליברוב - אב לשמונה ילדים, יושב ומבלה את זמנו ב...תא המעצר ה"י. ילדיו הקטנים יושבים בשעה זו וממררים בבכי על גורל אביהם.. והכל באחריותו של המוסר השפל קרינסקי וחבר מרעיו שרוקדים באכזריות מאוסה על דמם.



מי מחליט על אופי הכתבות? המערכת או המוסר קרינסקי?






דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/12/2004 19:19 לינק ישיר 

מפתגמי YOHCEE

"אלע פיין שמעקערס פון לובאוויטש וואס שפירען זיך מחוץ למחנה ישראל ווילען זיך שיין מאכען אין לייקענען דעם אמת"
זעהט אויס אז מ'שלאגט זיך און מ'רופט פאליציי איז מען שוין צוריק אין די "שלומי אמוני ישראל החרדים לדבר ה' על דרך ישראל סבא" קרייז

דאנקען ג-ט!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2004 04:51 לינק ישיר 

צבי
דא ביסטו א גרויס מויל.

לאמיר זען גיי אריין אין 770 אין גיי אריין אין די שורה ווי דער רבי דארף אריבערגיין.

זיי דארט א גיבור.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2004 05:54 לינק ישיר 


צבי.
לפחות במקומות אחרים, רבים על רבנות, דבר שהיה מאז ומקדם מאז היתה ישראל לגוי, ולאדבוננו ימשך כך עד ביאת הגואל.
מה שאין כך אצלכם, שרבים על עצים ואבנים, ועל דברים משונים שגובל בשיגעון ובאפיקורסות.
ככה, שאני במקומך, הייתי יושב בצד והייתי עושה קולות של דג.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2004 21:35 לינק ישיר 

Epstein
believe me I try not to step into 770 when the Meshugasen go on, and I do the same with my little kids
איך האלט זיך נישט פאר א גבור

און פאר די אלע וואס זענען זיך מנחם אז אין אנדערע פלעצער שלאגט מען זיך איבער רבנות קענט איר זיך מיט די נחמה ווייל אין די היים האבען די רבנים נישט געפירט די מערכות כדוגמת אהרן ט"ב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/12/2004 07:32 לינק ישיר 


צבי.
לא יעזור לך שום דבר. אין חדש תחת השמש! והמחלוקות היה ותהיה מאז ולתמיד. מחלוקות על רבנות כמובן.

אבל המחלוקות שיש אצלכם, הוא בלשון המעטה והנקיה מאוד מאוד מוזרת, ויש הרבה מאוד מן הצדק בדברי יוסי בתגובה האחרונה שלו פה.

ותאמין לי, אני לא מתנחם בזה, ואין בי טיפת שמץ של שמחה לאיד על מה שמתרחש אצלכם.

כל אחד עם החבילה שלו!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2004 17:55 לינק ישיר 

"אבל המחלוקות שיש אצלכם, הוא בלשון המעטה והנקיה מאוד מאוד מוזרת,"

sammy

מה אתה מצפה מחברה מוזרה שלא ראו את רבינו זי"ע בחייהם והרבי אצלהם הוא "כ'ווייס וואס"?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/12/2004 19:19 לינק ישיר 

צבי
ווייניג לעבעדיג איז געווען צווישען דעם לויובאוויטשער רבי מיטן רש"ג אויפן נשיאות? וואס האט דער רעבעצין געהאלטען? ווילסט פרטים?

צווישען לויובאוויטש- קאפוסט?
סטראשעלי.?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א נייעם שטיין!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.