בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

העלפ פאר פאלם טאנגסטאן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/12/2004 04:27 לינק ישיר 

כ'האב שוין זייער אסאך מאל געזעהן מענטשן דאווענען מיטן פאלם זייערע, און אויך מאכן כל מיני ברכות / בענטשן אלעס פונעם פאלם ארויס...

חוץ וואס מ'קען עס האלטן אין טאש, וואס איז עס בעסער פון א קאמפיוטער?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2004 14:16 לינק ישיר 

איך האב א פאלם טאנגסטען T2 און בין געווען זייער צופרידען מיט דעם, אבער לעצטענס האט עס אנגעהויבען צו סקראולין אליין, און סע מאכט מיר משוגעא, האט איינער א עצה פאר דעם?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2004 20:12 לינק ישיר 

Jewboy

דער פאלם איז נישט געמאכט געווארן צו זיין בעסער פונ'ם קאמפיוטער, פארקערט עס איז געמאכט געווארן מיטצושלעפן די קאמפיוטער ווי מען גייט (אזוי ווי אמאל לעפטאפס...) למעשה היינט איז שוין נישטא כמעט קיין פייל וואס מען זאל עס נישט קענען עפענען אויפן פאלם און רוב קען מען שוין עדיט'ן אויך
אבער אזוי ווי די זאגסט פאר אונז אידן קומט עס זייער צוניץ מיטן סידור-תהילים וואס מען האט מיט זיך שטענדיג און טאש(און קעיס אוו עמערדזשענסי קען מען עס סטרעיט ארויפביעמען אויך..)

Kjalliance

איך בין אויך יעצט מנדב בל"נ 50$ פאר דרשה געשאנק, אבער איך קען עס נישט אנפירן מפני כמה סיבות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > העלפ פאר פאלם טאנגסטאן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.