בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה קורה איתכם??????????????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/12/2004 15:53 לינק ישיר 
מה קורה איתכם??????????????

מה קורה איתכם תביאו דברים יותר מעניינים.!!!!!!!!!!!!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2004 17:01 לינק ישיר 


ליפא'לה יקירי!

תאמין לי שאנו משתדלים.

המעט ממה שאנו מצליחים לשמוע מהמתנדבים, אנו משתדלים להביא כאן. הם פשוט חבר'ה שעושים את העבודה המקצועית והמסורה שלהם וממשיכים בשגרת יומם. הם לא מחפשים את זרקורי הפרסום והתהודה הרבה.

אך אנו מתוך הערכה אליהם, משתדלים עד כמה שניתן לתת להם במה.

אתה מוזמן גם כן להצטרף...

להתראות ולהשתמע!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה קורה איתכם??????????????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext