בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ברוך דיין האמת-הרבנית מויזניץ מונסי ע"ה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/1/2005 14:04 לינק ישיר 
ברוך דיין האמת-הרבנית מויזניץ מונסי ע"ה

11 אזייגער איז די לויה
תנצבה



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/1/2005 16:31 לינק ישיר 

נייעס קאפי פעיסט פון בח"ח


מחבר

12:1 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
עכשיו הגיעה מארה"ב הידיעה על פטירתה לאחר מחלה.

ת. נ. צ. ב. ה.
ישר_קל

12:17 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
הלוי" בשעה 11:00 בשכון ויזניץ במאנסי
ספוט

12:17 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
ברוך דיין האמת.
יש פרטים נוספים?

תחשוב שמח יהיה שמח!!!!!!!!!!!
תחשוב טוב יהיה טוב!!!!!!!!!!!

נתנזון

12:22 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים
את בעלה הגדול האדמו"ר ממונסי ויזניץ, אחי' האדמו"ר מסקווירא, אחותה הרבנית מרחמסטריווקא ארה"ב ובני' רבני מונסי ויזניץ די בכל אתר ואתר.

פוטו41

13:12 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
כמדומני שאחיה האדמו"ר מסקווירא שיט"א שוהה כעת בלונדון.
קטונתי

13:28 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
האדמו"ר מסקווירא שליט"א היה אמור ליסוע השבוע ללונדון, אך דחו את הנסיעה כבר לפני יומיים עקב המצב הקשה של אחותו הרבנית ע"ה
Q1450

14:6 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
ברוך דיין האמת.

ידוע למישהו היכן ישב שבעה הבן שגר בארץ, הרב הרוך שמשון הגר הי"ו?
naomeee

14:14 3/1/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
במונסי אם כל אחים
ספוט







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/1/2005 16:43 לינק ישיר 

זי האט געהייסן "מירל"!
עטץ וועטץ יעצט אסאך הערן דעם נאמען ביי די נייע-געבוירענע קינדער אין וויזניץ!
מי שאמר לעולמי די יאמר לצרותינו די!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/1/2005 16:49 לינק ישיר 

סימא מירל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/1/2005 21:22 לינק ישיר 

אין די מידיא איז געווען באריכטעט אז פינעף אין צוואנציג טויזענט האבען זיך באטליגט אין די לויה.

ליינט!!!

Viznitz grand rebbe's wife dies



By STEVE LIEBERMAN

KASER — Tens of thousands yesterday mourned the death of the wife of the Viznitz grand rebbe, packing the Hasidic Jewish community's main synagogue and streets during a funeral procession and burial ceremony.

Simi Mirel Hager, 76, died yesterday morning at Mount Sinai Hospital in Manhattan. She had been ill for the past year. She held the title rebbetzin as the wife of Grand Rebbe Mordechai Hager, a leader of the worldwide Viznitz Hasidim.

The rebbetzin's lineage included being New Square Grand Rebbe David Twersky's sister. Their father, the late Grand Rebbe Jacob Joseph Twersky, founded New Square in 1954 after leading his followers from the Soviet Union to Brooklyn after World War II and the Holocaust. Her late mother, Rebbetzin Trane Twersky, was known as the mother of New Square.

Rebbetzin Hager was known for her charitable work and opening up girls' schools in Kaser and other Viznitz communities in Brooklyn and New Jersey. She also tended to the spiritual and social needs of women in the community.

"She was a very very important person," said Kaser resident Aaron Feig of Chaverim of Rockland, a group that serves the community and does charity work. "She leaves a legacy of five generations of children, grandchildren and great-grandchildren."

Her funeral drew close to 25,000 people from across Rockland, Brooklyn and elsewhere into the small village of Kaser, which is tucked inside Monsey.

"The kids in the schools were very important to her," Kaser Deputy Mayor Shlomo Koenig said. "She took a lot of interest in the girls' school and their education." Koenig, a Rockland Sheriff's officer, estimated 8,000 children alone attended funeral.

The rebbetzin's 11 a.m. funeral was held inside the Viznitz synagogue on Phyliss Terrace off Route 306.

The Viznitz Hasidim originated in Vizhnitsa, a rural village in the Carpathian mountains in the Ukraine. Like their New Square brethren, the Skvira Hasidim, they fled persecution after World War II and settled in Brooklyn before forming a community in Ramapo.

Community members yesterday worked with police to control traffic and close off streets leading to the synagogue, situated between Maple Avenue and Route 306. After the hour-long service, her casket was carried past the community's girls' schools, then up Route 306 to the Viznitz cemetery on Brick Church Road. She was buried within 24 hours before sunset in accordance with Jewish law.

Thousands of men joined the procession as women and girls watched from the roadsides. Mourners touched her simple wooden casket, a symbolic last favor to the rebbetzin that she will be remembered in heaven.

White Plains Journal News, NY




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:13 לינק ישיר 

האם האבלים יושבים שבעה ביחד?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:33 לינק ישיר 

היום סיפר לי ר משה( בר""מ) פריעדמאן שהוא היה בבוקראסט אצל החתונה הראשונה להרבנית מלכה שנקטף בדמי ימיה מהמחלה הידועה וזו היהי הרבישע החתונה הראשונה בכל הטראסק אחר המלחמה ואח"כ שנפטרה בדמי ימיה היה אחד מהטעמים שעשו את החתונה השניה בהצנע לכת כדי שלא ישלוט עין הרע וזו היה
ב מרחץ דארנעוואטרא והיה שם מנין מצומצם ועכ"ז היה שני שןלחנות על אחד היה הגה"צ מסקווערא עם כמו ששה חסידים
ועל השני היה האדמו"ר מוויזניץ בעל אמרי חיים עם ששה חסידים בחדר אחד וכל אחד נהג שולחנו ממילא אין שום קושיא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2005 07:14 לינק ישיר 

ווי עס איז באקאנט שטיפט די רבי זיינע חסידים, אפילו די גאר אלטע, חתונה צי האבן ווי שנעלער ווען זיירע וויבער שטארבן,

העמד על חזקתו, ער איז מעולם א מוסטער פאר זיינע אידן/חסידים

לאמיר שפעקאלירן וועלכע באבוטשקעס האבין א שאנס צי זוכה זיין אין די פרישסטע אוועלטליכע רבנישע בעטשלע"ר




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 16:49 לינק ישיר 

אפשר וועט דערצו זוכה זיין "הרבנית טורעם" אשת הגה"צ משה ארי' פריינד זצ"ל גאב"ד ירושלים עיה"ק?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2005 17:06 לינק ישיר 

משה בער
וויפעל ווילסטו פאר די שדכנות?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 19:03 לינק ישיר 

עקשטיין

לפי ידעתי איז זיין זו"ר נפטר געווארן פון א פשוט'ע אינפעקשען נאר דאמאלס איז נישט געוועהן צו באקומען קיין פענעצילין, מ'האט געזוכט אפשר צובערגען פון אמעריקה אבער אלס איז געוועהן צו שפעיט.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 21:39 לינק ישיר 

kelloggs
איך פארלאנג דערפאר, אז ס'זאל געבוירן ווערן א קינד פון דעם זיווג שלישי...
אוי וועט זיין יום טוב...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2005 16:12 לינק ישיר 

וואס וועסטו האבען פין דעם????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/1/2005 16:49 לינק ישיר 

פשוט, "הייד-פארק" וועט אביסל "אויפפלעבן"...!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ברוך דיין האמת-הרבנית מויזניץ מונסי ע"ה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext