בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת. ד. קשה ברח' ר"ע בב"ב – אוטובוס/ילדה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2005 14:39 לינק ישיר 
ת. ד. קשה ברח' ר"ע בב"ב – אוטובוס/ילדה


היום (יום ג'), בשעה 13.30 התקבלה הודעה על תאונת דרכים קשה ברח' רבי עקיבא 28, בה מעורבים ילדה ואוטובוס.

הדיווח היה, על ילדה כבת 5 שנפגעה קשות במרכז גופה ע"י גלגל אוטובוס (דן – קו 7) בסמיכות למעבר חציה.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן שלום פרידמן שגר בסמוך, הגיע מיד למקום התאונה, כשאליו מצטרפים צוות נט"ן ר"ג שגם 'נקלעו' למקום (אין 'מקרה' בעולם).

צוות הנט"ן בראשות הפאראמדיק ארז פוגל והנהג אסף יששכר העניק לילדה טיפול ראשוני בשטח, ופינה אותה במצב קשה לביה"ח "שיבא" בתל-השומר, כשהיא מונשמת וסובלת מפגיעה קשה באזור הבטן והאגן.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2005 14:49 לינק ישיר 


לצערנו הרב, נתקבלה הודעה כי הילדה בת ה-6.5, נפטרה מפצעיה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

(אגב, ככל הנראה חצתה שלא במעבר החצייה עצמו).

- - -

בשורות טובות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2005 16:46 לינק ישיר 


יחד עם הכאב הרב על הטרגדיה המזעזעת, רציתי לציין משהו. וזה - המשמעת של החברים.
מיד עם קבלת ההודעה, הודיע קצמ"ש מוקד דן (אפי) במערכת הקשר הצלה-דן, כי אין צורך להגיע משום שהנט"ן הזדמן למקום וכבר מטפל בילדה.
הוא לא אמר – "לא להגיע למקום", אלא פשוט – "אין צורך".
ואז, למעט שלום פרידמן שהגיע מיד למקום, לא הגיע אף אחד אחר, משום שהודיעו שהנט"ן כבר במקום.
ואכן, כל הכבוד לחברים שהיו בדרכם לאירוע וביטלו את עצמם ע"פ הדיווח של הקצמ"ש.
ללמדנו בא, מהי משמעת ראויה, מהי מקצועיות רבה...

בהקשר לדברים אלו, אציין תמליל שיחה ששמעתי בקשר (הצלה-דן) במהלך האירוע, בין מוקדן מד"א (חזקי), לבין המתנדב (החובש הבכיר) משה רוזנפלד:
חזקי: "בני ברקים ממוקד דן, שומעים?"
משה: "שומעים!"
חזקי: "מישהו יכול לדווח לי מה קורה בתאונה ברבי עקיבא, אני פשוט לא תופס את הנט"ן בקשר".
משה: "עד כמה שידוע לי, אף אחד לא הגיע למקום, כיון שאמרתם שהנט"ן כבר במקום".
חזקי: "אה, נכון! תודה משה, יום נעים שיהיה לכם".
משה: "יום טוב יותר".

זהו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2005 17:07 לינק ישיר 


הלווייתה של הילדה שרה יומטוביאן ע"ה שנהרגה בתאונת הדרכים, תצא הערב בשעה 19.00 מבית הוריה רח' חתם סופר 7 ב"ב, בדרכה לבית העלמין ירקון.

- - -

יה"ר שלא נדע יותר משכול וצער.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת. ד. קשה ברח' ר"ע בב"ב – אוטובוס/ילדה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext