בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

קאמפיוטער הילף:

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/1/2005 08:09 לינק ישיר 
קאמפיוטער הילף:

ווי אזוי עפן איך אויף א BIN FILE?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/1/2005 23:09 לינק ישיר 

איך האב אויסגעמעקט מיין קוקיס, און איך קען גארנישט פאסטן זייט יעמאלט.

ס'איז נישט די ערשטע מאל וואס איך טוה עס, און כ'האב קיינמאל נישט געהאט די פראבלעם.

איינער קען מיר העלפן?

איך האף אז דאס וועט יא אריינגיין, לאמיר זאגן ס'וועט יא אריינגיין וועל איך עס אויך נישט זעהן, נאר אויב איך מאך א ריסטארט....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2005 14:18 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=921545


דארפסט פארשטיין עברית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2005 14:13 לינק ישיר 

ISO BOSTER



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2005 08:12 לינק ישיר 

http://shell.windows.com/fileassoc/0409/xml/redir.asp?Ext=BIN



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > קאמפיוטער הילף:
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext