טענטשרין צונאמי אין כפר חב"ד...
'צונאמי' של תפוזים בצומת כפר חב"ד
משאית עם 15 טון תפוזים התהפכה בשעה 5.00 לפנות בוקר בצומת כפר חב"ד, לנהג לא נגרם נזק. התושבים מתבקשים בנתיים לנסוע בדרכים חלופיות. .
http://www.col.org.il/show_news.asp?9272
ווער עס קען אריבערברעגען די בילדער דא זאל עס טאן עס איז זייער אינטערסאנט
|
|