בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

טענטשרין צונאמי אין כפר חב"ד...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/1/2005 19:13 לינק ישיר 
טענטשרין צונאמי אין כפר חב"ד...



'צונאמי' של תפוזים בצומת כפר חב"ד


משאית עם 15 טון תפוזים התהפכה בשעה 5.00 לפנות בוקר בצומת כפר חב"ד, לנהג לא נגרם נזק. התושבים מתבקשים בנתיים לנסוע בדרכים חלופיות. .


http://www.col.org.il/show_news.asp?9272


ווער עס קען אריבערברעגען די בילדער דא זאל עס טאן עס איז זייער אינטערסאנט




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/1/2005 20:36 לינק ישיר 



תוקן על ידי - getme - 10/01/2005 21:32:01



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/1/2005 01:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

http://rotter.net/forum/scoops1/5737.shtml




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/1/2005 02:05 לינק ישיר 

.The word is "Oranges", not tangerines



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > טענטשרין צונאמי אין כפר חב"ד...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext