| נשלח ב-11/1/2005 18:03 |
|
| |
בשביל זה יש חברים! 'הצלה' למען 'הצלה'...
אמש, בשעות הערב המאוחרות התקבלה הודעה על ת.ד. ברח' חזון איש בב"ב.
לא עברה חצי דקה, ולמקום הגיעו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן: חיים פרלמן וצבי רודיך, כשבהמשך מצטרפים אליהם הפאראמדיק צבי עקשטיין, יהושע ברנשטיין, יהודה לונדנר ויוסף פישר.
מרחוק ניתן היה לקבל את הרושם כי מדובר בתאונה קשה.
רכב מסוג 'סובארו' היה מעוך בתוך עץ – קינימטיקה קשה.
משהתקרבו המתנדבים לרכב, נדהמו הם לגלות, כי מדובר במתנדב "הצלה" מאזור אחר (ומפני כבודו לא ננקוט בשם האזור אפי' ברמז).
["כאב לראות מתנדב 'הצלה' במצב זה. כאב לי שהוא נקלע ונמצא במצב אותו הוא רואה בדרך כלל ומגיע כמטפל" – מספר אחד המתנדבים].
התברר, כי כתוצאה מבלימת פתע של רכב שנסע לפניו, נקט בבלימת חירום, וכדי לא לפגוע בו, סטה חדות ימינה והתנגש בעוצמה בעץ.
למרות הקינימטיקה הקשה, היה מצבו של הנהג והנוסע הנוסף שהיה איתו, קל, והם סבלו - בחסדי ה' - ממכות יבשות בלבד.
עובדת היותו מתנדב "הצלה" ניכרה אף באופן התנהגותו, כי למרות פציעתם הקלה לא יצאו הנוסעים מהרכב והמתינו לטיפול הרפואי-מקצועי של חבריהם מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.
בהמתנה לאמבולנס, לאחר קיבועים נחוצים ולקיחת מדדים, הרגיעו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן את עמיתיהם – "אנחנו נדאג לרכב שלך, נישאר פה עד בוא המשטרה ונהיה איתך בקשר", אמרו לו.
"אוה, באמת תודה רבה. אבל אני רוצה גם שהפינוי יהיה לבית חולים פלוני", אמר אותו מתנדב (שוב, מפני כבודו, לא ננקוט בשם הבי"ח).
"בסדר גמור, נשתדל ובעז"ה תפונו לשם", הרגיעוהו המתנדבים.
אמבולנס מד"א שהגיע למקום עם הנהגת לירון והחובש המלווה אילן מועלם (אחראי לוגיסטיקה וציוד בתחנת ר"ג – "נשמה, עדין נפש", כהגדרת המתנדבים), קיבלו את הדיווח כולל הבקשה 'החריגה'.
"אין בעיה", אומר אילן, "הם יזכו ליחס VIP".
בעודו מתקשר טלפונית למוקד ומבקש אישור יציאה מהאזור, העבירו המתנדבים את נוסעי הרכב ללוח גב, כפי המתבקש, והכניסום לאמבולנס, כשחלק מהמתנדבים רושמים את פרטי הרכבים ומתחילים בפתיחת ציר פינוי – "כדי שהם יגיעו כמה שיותר מהר לאזור הבית שלהם וירגישו יותר בנוח", אומר לי המתנדב שסיפר לי.
סוף דבר:
המתנדבים אכן קיבלו את היחס המועדף המגיע להם והם פונו לאותו בית חולים אותו הם ביקשו.
הרכב והציוד הועברו לאחריותו של מתנדב "הצלה" אחר מאותו אזור, שגם נקלע לאזור זה.
איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה.
- - -
איך הם פרסמו פעם:
"הצלה" גוש-דן – שלך ובשבילך!
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-12/1/2005 00:22 |
|
| |
הכי קטע למי שלא הבין 2 הנפגעים מתנדבי הצלה ישראל כפי שקראו לעצמם ביד אליהו אמרו שלא מכירים אירגון הצלה גוש דן והנה בלי לדבר על הצלה גוש דן נפלו לידיים של הצוות הנכבד הצלה גוש דן
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2005 14:02 |
|
| |
יהושע 410 ,
כאחד מראשי הצלה שרון ברצוני להבהיר ,
לידיעתכם אף אחד מאיזור שרון לא איבטח ביד אליהו , וכן לא היתה שום בקשה מהצלה ישראל מאיתנו לאבטחת האירוע ,
2 הנפגעים לא היו בכלל באיזור יד אליהו ,
חבר הצלה שרון 391 , יצא מנתניה בשעה 22:00 לבר מצווה משפחתית בהיכלי מלכות , הדבר הובהר ע"י לחברי היקר אושי שלומוביץ ,וכן לחיים פרלמן ,
נ.ב.
1, חבר הצלה 391 הוא אחד האנשים העדינים שיש , בינו ובין לקנטר המרחק הוא ת"ק פרסה ,
2, הנפגע השני הוא תושב נתניה שביקש ממנו טרמפ לחזור לנתניה מב"ב , והנ"ל לא חבר הצלה ולא מתנדב במד"א כלל ,
עוד נקודה , למי שמכיר מקרוב את הצלה שרון , וזאת יעידו כולם , שחבר עם פרובוקציות לא ישאר אצלינו , ואפי' לשניה אחת , משטר ומשמעת הוא נר לרגלינו , ולזאת אין עוררים ,
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2005 15:59 |
|
| |
יהושע 410, עוקץ, ומיקי_מאוס הנכבדים!
1. אם שמתם לב, כוונת כותב הידיעה היתה להראות את הערבות ההדדית בין חברי "הצלה" מאזורים שונים.
2. הידיעה כולה נכתבה ללא איזכור שמץ או דבר שיכול להסגיר פרטים על מקום השתייכותו של אותו מתנדב. הכל מתוך כבוד והערכה לחברים היקרים שמבצעים את עבודת הקודש הזו באזור אחר בארץ, במקצועיות רבה ותוך קידוש שם שמים ברבים.
3. גם בשטח – בעת האירוע עצמו – ניכרה המגמה הזו, וכפי שנכתב הנהג ונוסעו קיבלו יחס ושירות אנושי ומעולה, ידידותי ואוהב, כנאה וכיאה.
4. צר לנו כי הדברים התגלגלו כך, וכואב עוד יותר כי נחשפו פרטים אישיים של אותו חבר יקר.
5. אם להביא תמונות מהאירוע, ראוי היה יותר להביא תמונות מהקינימטיקה הקשה, כדי שנוכל כולנו להודות לבורא עולם, על הניסים ועל כך שבחסדי שמים פציעתם של המתנדב ונוסעו היו קלים, ב"ה.
6. נבקש מכל החברים הכותבים / הנכנסים / השותפים לפורום זה, להמשיך ולשמור על הרמה הראויה והמכובדת שהיתה כאן עד היום ושתמשיך להיות בעז"ה גם הלאה, תוך הערכה הדדית לכל גופי ההצלה בארץ.
- - -
ולך מיקי_מאוס הנכבד!
1. ראשית, כאחד מראשי הצלה שרון קבל נא את התנצלויותינו על השגגה שיצאה תחת ידינו. כמפורט לעיל לא היתה ח"ו שום כוונה לפגוע בחבר הדגול ובפעילותו רבת הערך.
2. אם ח"ו נפגע מישהו מדברים אלו, העבר נא את סליחתנו, כי ח"ו לא מרוע לב יצא הדבר.
3. נשמח לשמוע על מצבו של אותו חבר וחברו, שעל לא עוול בכפם נקלעו לאותה תאונה.
4. לגבי עצם הגוף "הצלה שרון" – ידוע הוא לכל כגוף אחראי, מסודר, מקצועי ובעל דפוסי התנהלות יוצאים מן הכלל.
(ובמאמר המוסגר, מיקי_מאוס יקירי, הבה ננקוט בדרך הפורום, ונלמד זכות על יהושע 410, כי הוא הסתמך על הידיעה שהתפרסמה בעיתונות ע"י אחד מארגוני ההצלה, לפיה לאבטחת האירוע יגיעו מתנדבים מאזורים שונים בארץ. על-כן, ככה"נ מיהר להסיק שאף אותו מתנדב היה שם. ואגב, איידע אותך, כי כפי שנמסר לי, יהושע זה, טיפל באותו אירוע ונתן לנפגעים את היחס הטוב והמעולה המגיע – ואשר ניתן – להם, ולאחמ"כ אף נשאר בשטח ועמד בקשר עם השוטרים במקום בקשר לגרירת הרכב).
בשורות טובות והמשך הצלחה רבה בעבודת הקודש.
 |
|
|
|
|
|
| נשלח ב-20/1/2005 03:03 |
|
| |
ראשית כל לא הזכרתי שמות
שנית אז הם לא היו אבל היו מאיזור השרון ירושלים איילון וירקון שקוראים לעצמם הצלה ישראל
ואינני מזלזל ח"ו כל אחד מציל נפשות רק זה התמונה ומה שהיה שם מי שלא היה לא יבין על מה הזעם!!!
|
|
|
|
|