בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ביי די היי-יעריגע העסק קאנצערט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/1/2005 03:42 לינק ישיר 
ביי די היי-יעריגע העסק קאנצערט
מצורף קובץ


זענט איר געווען?

טיילט אונז מיט פליז!

דא איז א אפאר בילדער פונעם קאנצערט.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 03:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דא קען מען זעהן נאך.

http://www.hascconcert.com/photos.htm



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 03:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קענט איר אויך אזוי טאנצן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 03:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איז דאס פייעס, אדער צעפ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 03:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וואט עי קיוט בוי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 03:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ווער איז די קאפעליע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 04:07 לינק ישיר 


געט א היט דעם לינק http://216.67.227.247/~hasc2/video_lipa.htm

רעקעמענדעט צו קוקן ביזן סוף.

האט הנאה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 04:55 לינק ישיר 

lipa



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/1/2005 05:20 לינק ישיר 

ווי איז ליפא??



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 06:31 לינק ישיר 


ג'ובוי.
תודה לך.
אגב על מה ששאלת מי הקאפעליע, אם אני לא טועה זה נראה מקהלהת "הבני יואל בויס"...

תהיה לי בריא.
ולהשתמע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 19:56 לינק ישיר 

kratzer
אין די ווידעא!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ביי די היי-יעריגע העסק קאנצערט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext