!!! אר"ן בבית הצלה !!!
כן, זו לא טעות בכותרת.
זה יקרה בעז"ה ביום רביעי הקרוב, ט' בשבט (19 בינואר 05).
בשעה 20.00 בדיוק.
באולם ההרצאות ב"בית הצלה" רח' רבי עקיבא 106 ב"ב.
יופיע הגדול מכולם מר דודי עבאדי – פאראמדיק ראשי, אשר ימסור השתלמות מרתקת בנושא: אר"ן.
כ-ו-ל-ם מוזמנים!
כיבוד קל במקום!
אז, להתראות...
|
|