בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

תפארת ירושלים: טויזענטער ביי מעמד העשור

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/1/2005 03:05 לינק ישיר 
תפארת ירושלים: טויזענטער ביי מעמד העשור

נעכטן מוצש"ק האבן פילע טויזענטער אנטייל גענומען ביים מעמד הכנסת ספר תורה אין כינוס העשור פון קהל תפארת ירושלים, וועלכע איז פארגעקומען בראשות גדולי ישראל, ובראשם גאב"ד ירושלים שליט"א.

טויזענטער אידן האבן באגלייט די תורה ברחובות קריה, איבער טויזענט קינדער האבן געטראגן די פאקלעך.

דער מעמד איז געווען א קידוש שם שמים, עד כדי כך אז דער אמריקאנער קאונסיל פון ארץ ישראל האט אנטיילגענומען אינעם מאורע אין האט געלאזט הערן זיין באגייסטערונג.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2005 03:11 לינק ישיר 

פארוואס דארף יעצט תפארת ירושלים דיין פראפאגאנדע?

ר שלמה מינצבערג פלאנט ארויס קומען נאך געלט צו פירען די מערכה קעגען מתמידים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/1/2005 10:15 לינק ישיר 

הוא כבר במטוס....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/1/2005 10:17 לינק ישיר 

כמה אברכים יש שם היום? ומישהו יכול להסביר לי למה

צריך גם קהל אנשי ירושלים ולמה גם תפארת ירושלים ולמה

גם עוד אלף חוגים, בשביל כ"כ מעט יהודים?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/1/2005 10:43 לינק ישיר 

בדיוק דע זעלבע סיבה וואס מען דארף שווארצע סלונים און וייסע סלונים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/1/2005 12:11 לינק ישיר 

גם את זה לא צריכים!!!! וחבל...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > תפארת ירושלים: טויזענטער ביי מעמד העשור
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext