|
|
| נשלח ב-18/1/2005 02:52 |
|
| |
סאטמאר ירושלים: הולדת הבן ביים רב שליט"א
קול רנה וישועה באהלי צדיקים
איצט איז געקומען די ידיעה אז עס איז געבוירן געווארן א בן זכר ביי הגה"צ רבי חיים צבי טייטלבוים שליט"א אב"ד דק"ק סאטמאר ירושלים תובב"א, אן אייניקל פאר הגאון הצדיק המפורסם רבי יקותיאל יהודה טייטלבוים שליט"א אב בית דין דקהל יטב לב דסאטמאר וויליאמסבורג ברוקלין ניו-יארק, אור-אייניקל פון כ"ק מרן רבינו הגאון הקדוש מסאטמאר שליט"א.
סאטמאר חסידים אין ארץ ישראל גרייטן זיך צו געהויבעע פריידיגע טעג הבעל"ט
תוקן על ידי - חורינער - 18/01/2005 2:59:16
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 21:19 |
|
| |
מזל טוב פאר אלע אידן קדושים וטהורים פון יפו וואס זענען אונטער די יפוער רב
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 16:37 |
|
| |
איך פארשטיי נישט, ווייל חיים הערשעלע האט א קינד, מוז איך דא ליינען מיאוס'ע אויסדרוקן?...
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 04:34 |
|
| |
מזל טוב!
מזל טוב!
צוויי מאל אן אייניקעל פון הגה"צ אבד"ק ביסטריץ זצ"ל
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 03:56 |
|
| |
ווער ווייסט נישט?
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 03:40 |
|
| |
מיר זענען ניט באקאנט ווער דער דאזיגער רב איז אבער צו באלעסטיגען אונזער באליבטען מנהל דאס ניט.
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 03:24 |
|
| |
מזל טוב !
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 03:22 |
|
| |
מעגסט האלטן דיין מויל אביסל ווען די רעדסט אויף האי גברא רבא הגרח"צ שליט"א
|
|
|
|
| נשלח ב-18/1/2005 03:07 |
|
| |
מזל טוב, דער אייבעשטער זאל העלפן ער זאל נישט נאכגיין אין די וועגן פון זיינע עלטערן מבחינת פאליטיק.
ער זאל אויפוואקסן אן ערליכער יוד טאקע ווי ס'פאסט פאר א בנש"ק.
אבי שמחות ביי אידן.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|