בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

חנוכת מוסדות תוא"י בבית שמש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/1/2005 19:05 לינק ישיר 
חנוכת מוסדות תוא"י בבית שמש

רבותיי,

שבוע שעבר נערכה חנוכת הבית המפואר ד"מוסדות חסידי

תולדות אברהם יצחק" בעיר בית שמש...

איך היה? תמונות?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/1/2005 03:26 לינק ישיר 


נו, ולמה שלא תביא לנו קצת תמונות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/1/2005 03:30 לינק ישיר 

אולי הי' תלוי' על הכותל "לא לצלם בשום אופן"?...

עה, הם עושים תמונות בכל יום,..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/1/2005 05:17 לינק ישיר 

שמעק
האסט עפעס קעגען דער תוא"י רבי? ער שמעקט טאבאק מיט א חזון איש שיעור!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/1/2005 07:40 לינק ישיר 

ער שמעקט בשמים פרייטאג-צו-נאכטס 10 מינוט...

איך האב גארנישט אנטקעגן אים... ער איז א וואוילער איד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2005 06:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די הערליכע בילדונג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2005 06:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די הערליכע בית המדרש
און דער 100 טויזענט דאלערדיגע הערליכע ארון הקודש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/2/2005 06:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די הערליכע ווערטער אויפן בילדונג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > חנוכת מוסדות תוא"י בבית שמש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext