בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ליינער רעאגירן אויף צייטונגען - בשלח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/1/2005 23:20 לינק ישיר 
ליינער רעאגירן אויף צייטונגען - בשלח

דא ווערט געגעבן די געלעגנהייט פאר מעמבערס פון הייד-פארק זיך אויסצודריקן, קאמענטירן, אנאליזירן, קריטיקירן, קאמפלימענטירן, איבער נייעס, אנאליזן, ארטיקלן, א.ד.ג. וואס ערשיינט און די אידישע וואכנדיגע צייטונגען אין אויסגאבעס פין אלע שיכטן אין קרייזן.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/1/2005 08:45 לינק ישיר 

מער פרטים איבער די חתימה פון סאטמארער רבי:

www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1260476



תוקן על ידי - זאליweaky - 24/01/2005 8:52:30



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/1/2005 18:29 לינק ישיר 

די וואך האט "דער איד" אפיציעל "מכתיר געווען" כ"ק גאב"ד מקרית יואל שליט"א פאר רב אין וויליאמסבורג!

קוקט זייער לעדעהעדט פון קהל, עס שטייט:

נתייסדה ע"י רביה"ק זי"ע - בנשיאות כ"ק אדמו"ר שליט"א - בהנהלת הגה"צ אב"ד ור"מ שליט"א!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 18:20 לינק ישיר 

די וואך האט דער בלאט אפאציעל מכתיר געווען ר זלמן לייב פאר אב"ד וויליאמסבורג אין ר זלמן לייב פיליף פאר חבר הבד"ץ דקהל ייטב לב דסאטמאר.

ליינט דעם ארטיקל אויפן דינער פון "עוזר דלים"

תוקן על ידי - משנתחסידים - 23/01/2005 18:44:00



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/1/2005 13:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איך ליין מיך שבת נאכמיטאג "דער איד" און עס ווערט מיר טונקעל פאר די אויגן, איך ליין אן עד פון די סאטמער'ער ישיבה אין ווילי "א בחור פון אויסלאנד קען נישט אריין קומען אין ישיבה "נאר" אויב ער האט רעגיסטירירט אויף די "אינטערנעט""????????????

בייגעלייגט איז א סקען, עס געפונט זיך אויף זייט 62 פון צווייטן חלק:



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/1/2005 22:54 לינק ישיר 

דער עולם ליינט נישט די וואך קיין צייטונגען?

זענען זיי נישט ארויסגעקומען?

אמאל פלעג איך נישט דארפען קויפען קיין צייטונג ווייל די וויכטיגע סחורה האט איך געליינט דא, די וואך דארף מען יא קויפען צו עס איז נישט דא אויף וואס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/1/2005 01:28 לינק ישיר 

ווער ווייסט מער פרטים אויף די חימה וואס סאטמארער רבי האט גחתמעט און איז מרומז אין בלאט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ליינער רעאגירן אויף צייטונגען - בשלח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext