בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

100טער ביים "צאתכם לשלום" פארן רב שליט"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/1/2005 05:35 לינק ישיר 
100טער ביים "צאתכם לשלום" פארן רב שליט"א



100טער אידן וועלן שטרומען צום צאתכם לשלום לכבוד אב"ד סאטמאר וואס קומט קיין ירושלים צום וואך נאכט מאנטאג נאכט צו די פריש געבוירען אייניקל זון פון הגה"צ אב"ד סאטמאר י-ם שליט"א








דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 22:15 לינק ישיר 

צו ווייסט איינער ווען און וואו עס גייט פארקומען דער געהויבענער מעמד ???...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/1/2005 01:26 לינק ישיר 


מקוה_איד.
אל תדאג. "שומרי משמרת הקודש" (הידועים משמח"ת) הצדיקים והקדושים והטהורים, כ"א בשמו "הטוב" יבורך, נשארים לשמור עליה.

"על חומותיך וויליאמסבורג הפקדתי שומרים כל היום וכל הלילה" (ובעיקר כל הלילה, וד"ל)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 01:06 לינק ישיר 

איך האב א צווייטע פראגע,

ווי אזוי איז מעגליך אז זיי זענען ביידע אוועקגעפארן אויף איינמאל, און געלאזט די שטאט אויף הפקר!

ווי איז די אחריות?!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 00:19 לינק ישיר 

SAMMY

א עזות, דער רבי און זאלי זענען אוועקגעפארן.

עס קומט זיך נישט פארן רבי'ן קיין "מעמד צאתכם לשלום"?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 23:07 לינק ישיר 

הלוואי ווען דער נועם הארץ זאל אונז צושטעלן אזעלכע "מסיבות" יעדן מאנטאג און דאנערשטאג...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/1/2005 22:55 לינק ישיר 

איך בין טאקע נישט געווען ביים "מעמד צאתכם לשלום"

אבער איך האב מיך אמת'דיג "מיטגעפרייט" מריחוק מקום וקירוב הלב...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 22:09 לינק ישיר 

די זעלבע 100'טער זענען געווען ביים שלום זכור, די זעלבע 100'טער גייען זיין ביים צאתכם לשלום, וואך נאכט, ברית וכו', אדער אנדערע 100טער?

אדער די זעלבע 100'טער וואס זענען נישט געווען ביים שלום זכור, די זעלבע 100'טער גייען נישט זיין ביים צאתכם לשלום, וואך נאכט, ברית וכו'?

עס איז פורים דא פארוואס מעג מען אויף אזאנע זעלבע זאכן עפענען אזויפיל אשכולות?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 06:11 לינק ישיר 

ווי איז נעלם געווארן די הונדערטער צום וואכנאכט?

סאמי אתה עשר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/1/2005 05:48 לינק ישיר 


סמי הצחקתותי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > 100טער ביים "צאתכם לשלום" פארן רב שליט"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext