בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הרה"צ המקובל רבי דניאל פריש זצוק"ל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/1/2005 22:42 לינק ישיר 
הרה"צ המקובל רבי דניאל פריש זצוק"ל

בירושלים נפטר בפתע פתאום הרה"צ המקובל רבי דניאל פריש זצוק"ל מחבר ספרי "מתוק מדבש" ועוד.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/3/2005 04:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מיטן ירושלימער רב הגאון רבי טובי ווייס שליט"א
און כ"ק אדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א
ביי סיום מסכת יבמות במסגרת "דף הקהלה"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 02:41 לינק ישיר 

לבטיג


I'm not sure what your point is, other than to make choizek of the Toldos Aharon rebbe of course.

He was maspid him in EY as far as I know (I might be wrong) in which case there would be no need to be maspid him again here.

And how did I freig myself up, I don't get it



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2005 00:49 לינק ישיר 

קנאקער

ס'איז זייער אינטרעסאנט ס'איזנעכטן געווען א ריזיגן בכבודי'גן הספד אין בית מדרש וותיקין אין בארא פארק

און אלע וואס האבן געהאט א שייכות צו ר דניאל זצוק"ל
האבן גערעדט און אזוי אלע וואס קענען בתורת הח"ן

נאר דיין רבי דער רד"ק פון תו"א און ווי דו רופסט איהם
DEEP THINKER
וואס געפינט זיך יעצט דא אין ברוקלין און איז נעכטן נאכט געווען אין בארא פארק האט נישט גערעדט

און כלשונך
and The Toldos Aharon rebbe had regular shiurim bechavriseh with him for the last few years,

ביזט דאך מופרך מעיקרא

"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2005 18:08 לינק ישיר 

קנאקער
אנטשולדיגט, אבער מאך אונז נישט פאר די בעלי מחלוקת, די בעלי מחלוקת זענט עטץ, די וואס קריגען זיך, צו איז עס סאטמאר א וב', אדער תו"א וא"י, נישט קיין נפק"מ.

צו זאגען אז די בעלי מחלוקת זענען די וואס ווייסען און רעדען פין דעם איז סתם אבי גערעדט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/1/2005 15:08 לינק ישיר 

I know most people here aren't really interested in true facts, they're only interested in building more and more machloikes, and even mished together the finished machloikes of TA-TAY together with the ever-expanding machloikes of satmer, rachmune litzlon.

Mikol Mukoim, for those who do care, it should be known that the Toldos Aharon rebbe shlit"a and his brother the TAY rebbe were both taught kabbuleh by Reb Daniel zy"o (lehavdil bein chaim lechaim), and The Toldos Aharon rebbe had regular shiurim bechavriseh with him for the last few years, since he was taken up as rebbe and moved to eretz yisruel.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2005 01:33 לינק ישיר 

ווי?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2005 23:44 לינק ישיר 

היינט נאכט קומט פאר א גרויסן הספד אין בארא פארק

עס וועלן אויפטרעטן גדולי בעלי המקובלים בדורינו

הרב שיק

גאלאנטא רב

בורשטינער רב

ניקלישבורגער רב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2005 23:01 לינק ישיר 

היות איינער האט געוואלט וויסען וואס איז די חילוק צווישען דער סולם מיטען מתוק, וועל איך אביסעל דאס פראבירען מסביר זיין.

דער סולם האט געמאכט הרב אשלג, ער האט מחדש געווען אייגינע יסודות אין קבלה, און לויט די יסודות האט ער מסביר געווען זוהר און כתבי אר"י. זיין מהלך איז גאר שיין פאר דער וואס לערענט דאס, און איז אויף געכאפט ביי פארשידענע לערנערס, וואס לערנען קבלה. די פראבלעם איז, אז אין קבלה ווען איינער מאכט פרישער יסודות מוז ער זיין גאר גרויס, ווי צ.ב.ש. דאס הערען פין אלי' וכו', און היות רב אשלג האט די יסודות געזאגט אליין, ער האט נישט געזאגט אז ער האט עס געהערט פין אלי', האבען די רוב לערנערס פין קבלה דאס נישט מקבל געווען, און זענען זיך אפילו מונע פין לערנען זיינע ספרים.

דער מתוק מדבש, איז א גוט ספר פאר איינער וואס לערנט נישט זוהר בעיון, עס איז זייער א שטחיות'דיגער פירוש.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2005 21:41 לינק ישיר 

דער איד האט געשריבן די זעלבע בעלאני אז ער האט געדאווענט אין תו"א.

היינו טעמא וכו'



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2005 17:51 לינק ישיר 

קיבלתי באישי ואגיב כדלהלן

ללא נושא
נושא מחבר

נשלח ב - 4:19 30/1/2005
--------------------------------------------------------------------------------
מאירקע זיסער.

למען המפלגה ולהאדיר הפראפאגאנדע מותר הכל ומצוה מן המובחר.

וחוץ מזה, שתדע לך, שר' דניאל ז"ל התפלל כל יום בתו"א, ר' בטעות נכנס לתוא"י. וכידוע שטעות לעולם חוזר!





בדיוק כפי שכתבת
למען המפלגה ולהאדיר הפראפאגאנדע מותר הכל ומצוה מן המובחר!

עובדה שר' דניאל הכתיר את האדמו"ר מתוא"י שליט"א במעמד אלפים ומאות (אולי בטעות, לדעתך, ולדעת כל המפיה שלך שקראו לו אז "דני פרוש"), ולא את אחיו הגדול החכם הצדיק המקובל הנחמד והנואם בחסד עליון רד"ק ממונסי, אבל זה העובדה.


עובדה שר' דניאל מסר את צוואתו בשנת תשס"ב אצל כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, ולא אצל ר' דוד (ידידו הנאמן כלשון הרד"ק בהספדו)

עובדה שעד יומו האחרון לא התפלל ר' דניאל אפילו פעם אחת! בביהמ"ד (הגנוב) תולדות אהרן, או עם מנין של דוד קאהן, לולא אם הי' לו שם שמחה משפחתית, גם לא באש התורה במזרח ירושלים, רק בשטיבלאך ובמנחה מעריב בזמן אחרון בגלל מחלתו, ותו"א ממוקם למרגלות ביתו, כך שבס"ה חוץ ממתי שהי' נח לו בשביל יסוריו ומחלתו הוא הלך דרך ארוכה עד לתוא"י להתפלל שם, ואם זה לפי דעתך טעות מצידו זכותך לחשוב אחרת, אבל לפחות ר'
דניאל הוא זה שהחליט ככה ולא המפיה של תולדות גבריאל שישא.


עובדה היא שבצוואתו הוא כותב שאם בניו לא רוצים את ספריו שינדבו אותם לביהמ"ד תולדות אברהם יצחק, שם אני מתפלל בס"ד עד ביאת המשיח, אומר שר' דניאל עצמו החזיק עצמו כחסיד ומתפלל בתוא"י עד יומו האחרון,

מה שהשחרית האחרון התפלל במנינו של כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, וגם שוחח אתו באריכות אחרי התפילה, במעמד עשרות, (ולא הידידות שלו המדומה עם דוד, באיזשהוא בוידם או מרתף, שרצית שהי' קיים)

ועובדה אחרונה היא שר' דניאל הגיע לשב"ק בא לבית שמש להסתופף בצל כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, דבר שלא עשה מעולם לדוד קאהן, וגם הטיש שהי' אצלו במגדל, הי' במסגרת נופשו בעיר בגלל המרחצאות (וגם לזה הובל ע"י משפחתו הלאומניים מתו"א)שהי' כורח המציאות בגלל מצבו הקשה, כאשר לפני כן לא יצא מביתו זמן רב.
ולא נכנס בכלל לכל השמועסן והשיחות המוקלטים שנמצאים מר' דניאל עד התקשרותו והתבטלותו לרבו ותלמידו, כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, ואין וגם לא תמצא שום דבר מוקלט ומתועד שהוא מדבר ברבים או כותב

ממעלותיו או גדלותו של "ידיד נפשו" ר' דוד קאהן ממונסי, וגם לא על חבורת הגנבים שלו, קופת חולים המאוחדת דמקריא "תולדות אהרן".
ואם זה עדיין לא מספיק, אז אין לי עם מי לדבר, ואתה תלך ותשכנע את ה"קעלבלאך" שלכם עם "עובדות"
המיוצרים שלך, ואני את נפשי הצלתי.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2005 16:25 לינק ישיר 

איך ווייס נישט וואס דא גייט פאר

ס'איז א דבר מפורסם אז ר' דניאל פריש זצ"ל איז גוועהן א חסיד פון ר' שמואל יעקב, און א גהעריגער מעמבער אין תולדות אברהם יצחק מיום הוסדה. ער האט קיין איין וואך נישט פארפעלט א טיש פרייטיג צונאכטס, מיט אלע זיינע שוואכע כוחות איז ער גקומען צו גיין, אין די זעלבע זאך אויך אלא תפילות, סיי ידען טאג און סיי שבת,

איך האב אלטס בחור גגעסען ביי אים א פאר מאל שבת, אלע מאל האט ער גרעדט פון דעם תולדות אברהם יצחק רבי'ן מיט גרויס הכנעה אין הערצה, ער האט אונז פארציילט אז זיין טאטע דער תולדות אהרן רבי זצ"ל האט אים גזאגט אז ר' שמואל יעקב האט זייער א הויכע נשמה

ר' דניאל האט אונז בחורים צו גרעדט אז מיר זאלען גיין אויף תולדות אברהם יצחק צו די טישען, און אז מיר וועלען האבען א עליה דורך דעם.

ריכטיג אין מקוה איז ער געגאנגן און תולדות אהרן ווייל ס'איז א שפאן פון זיין שטוב. ער האט מיר אליינס גזאגט אז פארטאגס איז עם זייער שווער זיך צו שלעפען ביז תוא"י, וועגען דעם גייט ער דארט, און ער האט מיר צוגלייגט מיט א שמייכל "נאך אלע זאכען איז עס דאך מיין מקוה, וואס איך האב גגעבען א סך געלט דערויף, טאר איך עס נישט ניצען ?

אלזא דער גאנצער ויכוח איז דא איבעריג אין נאריש, ס'איז זיכער אז ר' דניאל איז גוועהן 100% תולדות אברהם יצחק חסיד, ער מיט ר' מאיר בראנדסדארפער האבען אים מכתיר גוועהן

מילתא דעבידא לאגלויא לא משקרא אינשי (קוקט אויס אז ס'איז דא וואס זענען נישט אין כלל פון אינשי...)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2005 14:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וואס רבי דניאל זצוק"ל לברכה האט געוואלט און געהאלטן און געטוהון קען מען זעהן פון דעם בריוו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2005 07:27 לינק ישיר 

הדברים המדוייקים הם.

הכתב של העדה ש.ח. פופנהיים הוא חסיד תולדות אהרן ולכן כתב את הנ"ל. אינני יודע איך העורך של העדה שהוא חסיד תולדות אברהם יצחק לא ראה את זה ולא תיקן.

הרה"ק רבי דניאל זיע"א הלך מדי יום למקווה של תולדות אהרן ולא של תולדות אברהם יצחק . וזאת משום שבתולדות אברהם יצחק התקינו מקלחות במקווה ומרן הדברי אמונה זיע"א היה נגד זאת באומרו במקווה צריך להיכנס ולצאת (וכשיש מקלחות אז עומדים ומדברים וכו').



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/1/2005 06:43 לינק ישיר 

פייפער מיט פיפציג
וואס קריגט איר זיך ארום


סאיז גלוי לכל וואס ר' דניאל האט געהאלטן און וואס ער האט געוואלט און ווי ער האט געוואלט זיין לויה זאל פארקומען


יא גערעכט וואס דו זאגסט מען האט טאקע ר חיים יוסף'ן דעם גהינום געמאכט אין די שבעה טעג דורך די געשוויסטער


סאיז דא פארשידענע בריוון וואס ר' דניאל האט געשריבן ווי ער איז זיך מתמרמר אויף זיינע איידעמער וואס טרינקען איהם די בלוט

תוקן על ידי - SELISH - 30/01/2005 6:46:15



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/1/2005 06:34 לינק ישיר 

פייפער

טו מיר א טויבע זיינע אלע קינדער אין איידימער (חיץ חיים יוסף)

זענען אין תולדות אהרן איז האק מיר נישט אין קאפ אז זיי האבן צי גי כאפט די מיטה

הויב די האסט טענות גיי צו זיינע קינדער



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הרה"צ המקובל רבי דניאל פריש זצוק"ל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext