הנ"ל נפטר. ת.נ.צ.ב.ה.
יהושע היקר! רק תהיה מודע לעובדה, כי אוהבים אותך גם בשטח וגם כאן... תמשיך להצליח!
ולך הצלה דן אם הייתי יודע את שמך הייתי גם נותן לך קרדיט בכל אופן תודה על הפירגון.........
לצלם היקר לא לחינם אמרו ליזהר מהמצלמה שלך וזה כנראה מ נ ח ם בכל זאת תפסת אותי במצלמה שלך בחיי היום יום רק אל תצלם אותי במצבים אחרים וכו'
נו, וכי אינך מכיר את שייע, הוא אוהב לעשות את העבודה ולהמשיך הלאה... אגב, בתמונה נראה יונתן - נהג האט"ן (דן 18) ולידו המשתלמת. הנט"ן (דן 19) הגיע מת"א להוציא תעודה. ברוך דיין האמת!
שעיה כועס על התמונה... שעיה קח את זה בתור עידוד על המאמץ שלא צלח.
מקופ היו: שעיה ברנשטיין ויואל ובר.
ומפנים את הזירה לאנשי זק"א...
אורזים...
שוטפים את הציוד...