בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדבי "הצלה" בהחייאה הבוקר בטבריה בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/1/2005 14:07 לינק ישיר 
מתנדבי "הצלה" בהחייאה הבוקר בטבריה בב"ב
מצורף קובץ

הנ"ל נפטר.

ת.נ.צ.ב.ה.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 14:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שוטפים את הציוד...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 14:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אורזים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 14:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ומפנים את הזירה לאנשי זק"א...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 14:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מקופ היו:

שעיה ברנשטיין ויואל ובר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 14:12 לינק ישיר 

שעיה כועס על התמונה...

שעיה קח את זה בתור עידוד על המאמץ שלא צלח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/1/2005 18:10 לינק ישיר 


נו, וכי אינך מכיר את שייע, הוא אוהב לעשות את העבודה ולהמשיך הלאה...

אגב, בתמונה נראה יונתן - נהג האט"ן (דן 18) ולידו המשתלמת. הנט"ן (דן 19) הגיע מת"א להוציא תעודה.

ברוך דיין האמת!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/1/2005 00:10 לינק ישיר 

לצלם היקר
לא לחינם אמרו ליזהר מהמצלמה שלך וזה כנראה מ נ ח ם
בכל זאת תפסת אותי במצלמה שלך בחיי היום יום רק אל תצלם אותי במצבים אחרים וכו'



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/1/2005 00:33 לינק ישיר 

ולך הצלה דן אם הייתי יודע את שמך הייתי גם נותן לך קרדיט
בכל אופן תודה על הפירגון.........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/1/2005 18:15 לינק ישיר 


יהושע היקר!

רק תהיה מודע לעובדה, כי אוהבים אותך גם בשטח וגם כאן...

תמשיך להצליח!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדבי "הצלה" בהחייאה הבוקר בטבריה בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext