בעל הברית ארויסגעווארפן פון פשעווארסק
מצורף קובץ
אחד מהמפגינים בעד המחבלים בביה"ד בהאג, והיה בין אלה שהתפללו למען עראפאת ימ"ש בפאריז,עשה אתמול שלום זכר לבנו בביהמ"ד פשעווארסק באנטוורפן.
היום היה אמור להתקיים הברית בביהמ"ד הנ"ל .
לאחר מחאות ומהומות של כמה מהמתפללים המיושבים נזרק אבי הבן ע"י הגבאים מהביהמ"ד, בבואו לתפילה.
באמצע תפילת מוסף חזר אבי הבן כדי להיות נוכח בברית.
לאחר התפילה יצא האדמו"ר ר' לייביש -שהיה אמור להיות הסנדק- מהביהמ"ד,והקהל התפזר מבלי שהברית התקיים.
לאחר כשעה ארוכה הסכימו הגבאים-בטענה שהתינוק אינו אשם-שהברית תתקיים בחדר צדדי,ואבי הבן יצא לרחוב לחפש ולבקש עשירי למנין.
דא איז א בריוו וואס דער בעל הברית שרייבט אז ער נישט מוחל ווער עס האט געהאט א חלק און זיין ארויסווארפען
http://news.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=3&topic_id=1223923

|
|