בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שמחת בית סאטמאר ירושלים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/1/2005 05:44 לינק ישיר 
שמחת בית סאטמאר ירושלים.


דא וועט זיין בילדער / באשרייבונגען פונעם ברית, נסיעות פון סאטמאר רב שליט"א פון ווילי, און פון אלעם וואס ס'איז נאך געבליבן צו אפדעיטן.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/1/2005 03:18 לינק ישיר 

JEWBOY לדעתי איז נישט קיין חסיד בכלל נאר א פרילענס פאטאגראפירער.

איך האב שוין געזען פון אים בילדער פון אלע רבי אין פון סתם אינטערסאנטע געשענישן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/1/2005 03:10 לינק ישיר 


יהופיץ.
המוסדות בארץ קרויים "מוסדות יטב לב דרבינו יואל" (ובחו"ל "מוסדות תורה ויראה")

והקהילה (שהוא חלק נפרד משאר המוסדות, שזה כולל בתי המדרש, חברה קדישא,וכד') קרויה "קהל יטב לב"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 16:26 לינק ישיר 

jewbow, יישר כח!

איין בילד וואלסטו יא געמעגט לאזן נעמען צו א צווייטן פלאץ! ביטע צייכען אן וועלכע.

איך וויל דיר אנוואונטשן jewbow, אז ווען דו וועסט ווערן א "גרויסע רבי", זאלסטו אויך האבן אזעלכע הייסע חסידים וואס זאלן פון דיר נעמען בילדער!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 09:58 לינק ישיר 

רק השאלה אחת למביני עניין - מה ההבדל בין המודעות

מטעם "קהל יטב לב" ל"מוסדות יטב לב דרבנו יואל" שיצאו

לכבוד הגעת האב"ד שליט"א לארה"ק? זה אותו דבר? אותו גוף?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 07:15 לינק ישיר 

ישר כח טייערער JEWBOY
פאר די בילדער

מצודתך פרוסה על כל העולם כולו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 04:54 לינק ישיר 

OH, I SEE.

SO NO ONE EVEN LOOKS AT WHAT I WROTE, HA ? M

BUT CAN YOU TELL ME WHY THIS "BIG TALMUD CHOCHOM" IS DOING THE JOKE AGAIN AND AGAIN

I THINK,IF HE KNOWS SOMETHING, THATS HOW TO FORGET !!! WHAT DO YOU SAY



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 04:51 לינק ישיר 

JEWBOY
פארפאלען!! זיי זענען מענטשען, מען האט אנגעזאגט אז קיינער זאל דיך נישט טשעפען אין ב''ה זיי האבען געפאלגט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 03:38 לינק ישיר 

זאליweaky

please calm down. look no one is even answering you. you have writen the same joke 3 times. please stop and dont make choizik off you



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:38 לינק ישיר 

נעקסטע וואך בל"נ וועט זיין בילדער מיט רב דושינסקי שליט"א און מיט ר' דודל טווערסקי שליט"א (ראחמסטריווקא רבי) און אזוי אויך פון די היינטיגע נסיעה קיין מקומות הק' אין די גליל בערג.

[די אלע וואס האבן מיר אריינגעשיקט קוויטלעך, מיט נעמען אז איך זאל בעטן פאר זיי אדער פאר זייערע מקורבים, האב איך געטוהן לויט זייער פארלאנג]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:35 לינק ישיר 

יעקב בער זאגט אויך א דרשה ???

מיט א כוס ???

ער קען דאך...(גב"ג...איר געדענקט ?)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מיט אפאר אברכים

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אויפן וועג אהיים

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים ארויסגיין פון שאטער

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים בענטשן און זינגען דוי התר, סיגעווען דארט עפעס א 7 ברכות

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שמחת בית סאטמאר ירושלים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 4 5 לדף הבא סך הכל 5 דפים.

bholext