היום בסביבות השעה 13.30, ברחוב בן יהודה 1 בתל אביב, אישה קפצה מקומה שלישית בבניין המשרדים, ופגעה בהולכת רגל שעברה ברחוב. ה"צנחנית" פונתה במצב קשה, והאחרת ש"קיבלה על הראש" פונתה במצב קל, שניהם לביה"ח איכילוב.